KuroKaktus Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Spelade precis Starcraft 2 2on2 med en kompis. Jag protoss han Zerg. Han skapade inte ens lings! D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Försöker få mitt Modern Warfare 2 att fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Har köpt Resurgence Pack till MW2 för 1200 Microsoft Points. Kanske dyrt, men om man spelar MW2 lika mkt som mig så är det helt klart värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 kör eRepublik och virtual manager lite då och då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Spelar CS!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 BÖRJAT WOW IGEN! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 BÖRJAT WOW IGEN! :DStackare :(OnT: Väntar på att mamma kommer hem från jobbet.. glömde mitt DS i bilen <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 BÖRJAT WOW IGEN! :D :( Dungeons and dragons är imo ett bättre spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 BÖRJAT WOW IGEN! :DStackare :(OnT: Väntar på att mamma kommer hem från jobbet.. glömde mitt DS i bilen <_< Fail Ska spela en mix =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Guldstjärnor på The Trees, expertrummor. Det var fan på tiden. Försöker också få högre hi-score på Ramblin' Man, men kommer bara upp i ~342k, eftersom mina armar nästan dör framåt slutet av skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Runkarn Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Spelar sims 3 och arbetar som uppfinnare. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Spelar sims 3 och arbetar som uppfinnare. ^_^ Spelat det ett par gånger, men blir alltid tråkigt efter att jag byggt klart huset. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.