Rammus Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Leagues of Legend.Spelade det hos en polare idag, skit skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Spelade lite Slaget om midgård II i dag, men tröttnade efter 2 slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 SPELAR STARCRAFT 2 och dricker vin ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Leagues of Legend.Spelade det hos en polare idag, skit skoj. Folk underskattar det för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 (redigerat) Går för en Platina i Gta iv. Redigerat 7 Augusti 2010 av HipHopmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Sniper lobby i MW2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Spelade precis Halo 3 i Multi team (online) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elemental Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Har just klarat mitt brors Platinum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Försöker få en bättre hi-score på Green Grass and High Tides, expertgitarr, medan jag rage'ar över hur dålig covern är. Ligger runt 300.000 just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Warfare Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Försöker klara dont fear the reaper på hard på mina rock band trummor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 HUR I HELVETE GICK DETTA TILL? Expertrummor, GH: Metallica är det då vi snackar, -18 noter på Fight Fire with Fire. Jag fattar ärligt talat inte hur min högerarm orkade. Fast ja, den orkade bara nästan hela vägen, hade antagligen blivit en riktigt jävla episk FC om den hade hållit till slutet. MEN en dag ska jag fan göra det. Blir väl samma dag jag får FC på Dyers Eve. För den är ungefär lika jobbig. :B Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 HUR I HELVETE GICK DETTA TILL? Expertrummor, GH: Metallica är det då vi snackar, -18 noter på Fight Fire with Fire. Jag fattar ärligt talat inte hur min högerarm orkade. Fast ja, den orkade bara nästan hela vägen, hade antagligen blivit en riktigt jävla episk FC om den hade hållit till slutet. MEN en dag ska jag fan göra det. Blir väl samma dag jag får FC på Dyers Eve. För den är ungefär lika jobbig. :B wow jag som får panik på easy på trummor :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.