fag Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Köpte just Left 4 Dead på PC och försöker få det att funka :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Försöker klara ut Lost planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Prototype aeger!!! :o:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Totalmashar allt i RE5 med min Infinite Ammo-M500 (magnum). fu Du varvade på hard först hoppas jag? Nej, Amateur. :blush: http://i81.photobucket.com/albums/j207/drhart2006/fffffuuuuuuu.jpg Körde ut veteran idag, aplätt. :D Fast Professional är överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Lirar WoW ibland, och är inne på säsong 2 med Hammarby på FM09, vann Allsvenskan förra året (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Call of duty world at war som vanligt. Lvl 48 Just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Prototype aeger!!! :o:DVisst gör de. :DSka försöka klara det utan att dö. Ska få en Achievement. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Prototype aeger!!! :o:DVisst gör de. :DSka försöka klara det utan att dö. Ska få en Achievement. Vad heter den Achievementen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Prototype aeger!!! :o:D Visst gör de. :D Ska försöka klara det utan att dö. Ska få en Achievement. Vad heter den Achievementen? Hard to Kill - 60 GJag har också bara 1 Web of Intrigue kvar, om jag hittar han/hon så får jag 60 G till. Och jag har 3 Hidden Collectibles kvar, om jag hittar dom 3 får jag 40 G :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Gör Arsenal till det ultimata ynglingstjärnskottslaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Prototype aeger!!! :o:D Visst gör de. :D Ska försöka klara det utan att dö. Ska få en Achievement. Vad heter den Achievementen? Hard to Kill - 60 GJag har också bara 1 Web of Intrigue kvar, om jag hittar han/hon så får jag 60 G till. Och jag har 3 Hidden Collectibles kvar, om jag hittar dom 3 får jag 40 G :D Ska spela massor med Prototype när jag får klart hyllorna i mitt rum. Sen på fredag är det lek i GTA IV! Alla är bjudna! Kolla "Spelkväll" i 360 forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Jag ska göra dailys på WoW snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.