Ryssfemma Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Spelar Undead Nightmare till Red Dead Redemption. Troligen den bästa DLC'n jag har kört, och mest prisvärda. För 800MSP får man en 6 timmar lång singeplayer campaign, nya sidouppdrag, nya kläder, nya modes på multiplayer, nya vapen. Osv osv. Alla spel blir bättre med zombies. Spelar man som John Marston eller Jack Marston? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HiMyM8 Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Spelar TF2 hela dagarna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 CS <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Lirat sönder Left 4 Dead 2. Charger ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Laddar ner DLC jag egentligen inte vill ha till Bioshock 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Spelar Undead Nightmare till Red Dead Redemption. Troligen den bästa DLC'n jag har kört, och mest prisvärda. För 800MSP får man en 6 timmar lång singeplayer campaign, nya sidouppdrag, nya kläder, nya modes på multiplayer, nya vapen. Osv osv. Alla spel blir bättre med zombies. Spelar man som John Marston eller Jack Marston? Man spelar som John Marston, även om man har klarat ut riktiga Red Dead Redemption eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Laddade precis ner Undead Nightmare, tittar på introt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Levlar en mage själv och rafar upp hunter/dr00d :) Wow ofc ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Försökte köra Protector Trials I Bioshock 2, men de var så jävla svåra att jag slängde handkontrollen i väggen och satte mig och körde Fallout i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Försökte köra Protector Trials I Bioshock 2, men de var så jävla svåra att jag slängde handkontrollen i väggen och satte mig och körde Fallout i stället. Like A Pro! Hittade Diablo II på våran vind, så nu blire att lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Satt mig ner och klarade några uppdrag på GTA IV: EFLC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Killzone 3 beta lir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.