360Xbox Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Ninja Gaiden 2 är, så vitt jag hört, total-fucking-pussy-mode i jämförelse med ettan.Har spelat båda, och dom är lika svåra tycker jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Ninja Gaiden 2 är, så vitt jag hört, total-fucking-pussy-mode i jämförelse med ettan.Har spelat båda, och dom är lika svåra tycker jag iaf. Då måste du spela mer Black/Sigma. Klarade Ishtaros på nåt jävla vänster, nu sitter jag fast på tredje uppdragsbunten från slutet. Behöver två till klarade för att komma vidare. :C Borde kunna klara Alma, så en till sen. Men vilken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Machinarium! Helt jättebäst och fint spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Spelar Paxcon på facebook, ska nog spela lite WoW nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 Kruger härjar fortfarande fritt i Mojave öknen, och slutstriden närmar sig. Kommer NCR kunna stoppa ondskan Kruger sprider runt sig, eller kommer ondskan att slutligen segra? Bara för att förtydliga hur jävla totalt ondskefull och awesome Kruger är så lade jag till en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 (redigerat) Låste precis upp näst sista nivån av uppdrag i NGB, genom att klara Master Ninja Tournament Final Round, vilken består av fyra av spelets svåraste bossar (Doku, Marbus, 3 st overpowered-broadsword-skelettrustningstyper, Nicchae, och Ishtaros) på raken. Jag skrämmer mig själv ibland. EDIT: Okej, vad fan håller jag på med? Lyckades klara alla uppdrag i näst sista gruppen (dubbelbossar var temat! 8D Doku+Alma, Doku+Marbus, Marbus+Alma, Alma+Nicchae och Nicchae+Ishtaros. Den sista var en jävla mardröm), så nu väntar Eternal Legend, den sista utmaningen, på mig. Den ser ut att vara något sorts bossmaraton, att döma av bilden. Så let's do it. Må Gud vara med mig. Redigerat 16 November 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Fan vad folk är tråkiga som inte postar i forumets roligaste tråd. Eternal Legend är skitsvårt. Nuff said. Phase 3 är ett jävla skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Försöker levla så fort som möjligt på Black Ops så jag kan låsa upp "Zombie Arms" till mitt emblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Klarade FNV på NCR's sida, nu är det bara kvar att klara det med Yes Man (indie) så har jag klarat det på allas sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Körde lite Combat Training i Black Ops, och fick en 8v1 killfeed med 6kills med Blastic Knife (5Melee och 1 "skjut") och två sprayar med AK47u Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 18 November 2010 Rapport Dela Skrivet 18 November 2010 (redigerat) Drog en 43-5 i CS nyss! :D Redigerat 18 November 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Klarade just Baja 1000 på Baja: EOC. Tog runt 2,5 timmar av nonstop race. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.