Rammus Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Bygger något slags hus i Minecraft, och har utan fusk samlat på mig så mycket järn och diamant att det bara är löjligt. 5 eller 6 dungeons har jag hittat också. Byggde ett kors, för att prisa Bengt, vår gud. Skulle gärna vilja se mer av ditt hus! Lägg upp på YouTube då! Ska precis börja spela CS, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Bygger något slags hus i Minecraft, och har utan fusk samlat på mig så mycket järn och diamant att det bara är löjligt. 5 eller 6 dungeons har jag hittat också. Byggde ett kors, för att prisa Bengt, vår gud. Skulle gärna vilja se mer av ditt hus! Lägg upp på YouTube då! Ska precis börja spela CS, lol. Kanske, men det är inte färdigbyggt än. Alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Älskar den här låten så in i helvete : ) OH YEH, äntligen. Har fått FC på solot typ hundra gånger, men inte guldstjärnor förrän nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Klarat ut Black Ops campaignen, och j*vlar vad bra den var. Mason in mah heart mahn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Klarat ut Black Ops campaignen, och j*vlar vad bra den var. Mason in mah heart mahn! Viktor Reznov är coolare I AM VIKTOR REZNOV, AND I'LL HAVE MY REVENGE!!!!! (även fast han inte sa det, men ändå) OnT: Får XP som fan på Black Ops demolition, får typ 10-20k per match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Klarat ut Black Ops campaignen, och j*vlar vad bra den var. Mason in mah heart mahn! Viktor Reznov är coolare I AM VIKTOR REZNOV, AND I'LL HAVE MY REVENGE!!!!! (även fast han inte sa det, men ändå) OnT: Får XP som fan på Black Ops demolition, får typ 10-20k per match. Hehe! :D Men slutet när man är på den där båten, "försöker man komma ihåg", eller är Mason faktist där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 varit lite bäst med Moraxus i HoN :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Klarat ut Black Ops campaignen, och j*vlar vad bra den var. Mason in mah heart mahn! Du måste skämta? Storyn var riktigt förutsägbar, inte något speciellt alls med den. OnT: Ska lira en bana i black ops campaignen igen för att förstå varför Reznov pratar med de andra grupp medlemmarna I Masons team, han ska ju fan bara en del av Masons hjärntvätt. O= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Spelar på min nya awezoome TV! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 (redigerat) hoppar högt och landar på sköldpaddor i super mario :) Nes Redigerat 22 November 2010 av asabrasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Tror jag ska installera Mass Effect på min nya dator. Förhoppningsvis så kommer det inte att lagga så mycket nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 Bygger massa saker med polarna på Minecraft, förslag på något man kan bygga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.