ImCasualGamer Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Åkte in idag till Centrum via buss och skulle passa på och köpa ett 360 nu såhär i Julrean. Efter en bussresa på 30 minuter och en kö på 10 minuter visade det sig att jag hade 100 kr för lite för att köpa Xbox:et, Precis vad bussresan till centrum hade kostat mig... Så nu sitter jag och tröstar mig med att spela lite mass effect 2 istället som jag köpte några dagar sedan för 48 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Är lite nere då jag förstår att jag aldrig kommer få 1000 g på Fable 3, p.g.a. achievementet You Can't Bring Me Down :(Jag kan inte heller få den, men varför startar du inte om på en ny? Pallar inte :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Jag sitter och nöter Gran Turismo 5. Försöker tjäna ihop lite pengar genom att köra lite lätta races. Körde även klart första lincenset idag, B, nu är det a som gäller. Får se om det blir klart idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Nördar sönder Dragon Age som jag fick i julklapp. Ultimate Edition som innehaver alla DLC's och expansioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Åkte in idag till Centrum via buss och skulle passa på och köpa ett 360 nu såhär i Julrean. Efter en bussresa på 30 minuter och en kö på 10 minuter visade det sig att jag hade 100 kr för lite för att köpa Xbox:et, Precis vad bussresan till centrum hade kostat mig... Så nu sitter jag och tröstar mig med att spela lite mass effect 2 istället som jag köpte några dagar sedan för 48 kr.Fan vad surt. Sitter själv och lirar WoW samt LoL som jag brukar göra, spelar dessutom HoN ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Jobbar för clips för ett montage med två andra polare! Trailer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 lirar black ops.om ni vill lira langa ett pm. (ps3)Jag ägde ju sönder dig när vi körde ;P. OnT: Blir snart lvl 48 i Black Ops. vafan, hatar ju skitbanan havana. lirar black ops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 lirar black ops.om ni vill lira langa ett pm. (ps3) Jag ägde ju sönder dig när vi körde ;P. OnT: Blir snart lvl 48 i Black Ops. vafan, hatar ju skitbanan havana. lirar black ops. Hah ;P OnT: E snart lvl 49(10000 xp kvar) på Black Ops Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Lackar för att bf2 patchen tar år att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Spelar gamla goa Morrowind :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Minecraft, multiplayer på svensk server... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 (redigerat) Counter-Strike Redigerat 28 December 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.