Apakalsong Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Inget speciellt nu. Jag har försökt att tvinga mig upp till Lv. 50 på Call of Duty: Black Ops, men spelet är alldeles för tråkigt. Tror att jag min uppskattning för Call of Duty slutade med Modern Warfare 2. Ska försöka köpa Assassin's Creed: Brotherhood och Dragon Age: Origins snart, har även några spel som jag inte spelat klart ännu, som: Resistance: Fall of Man Dead Rising 2 Fallout 3 The Saboteur LittleBigPlanet Btw, någon som rekommenderar Dragon Age: Origins? Dragon Age 2 kommer ju nästa år så tänkte förhandsboka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Fick Metroid Prime 3: Corruption i julklapp, så jag spelar det tillsammans med "Learn Japanese" till DS XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Crackdown 2 för hela slanten just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Spelar SA-MP och förstör för andra spelare med att hacka :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 (redigerat) Inget speciellt nu. Jag har försökt att tvinga mig upp till Lv. 50 på Call of Duty: Black Ops, men spelet är alldeles för tråkigt. Tror att jag min uppskattning för Call of Duty slutade med Modern Warfare 2. Ska försöka köpa Assassin's Creed: Brotherhood och Dragon Age: Origins snart, har även några spel som jag inte spelat klart ännu, som: Resistance: Fall of ManDead Rising 2Fallout 3The SaboteurLittleBigPlanet Btw, någon som rekommenderar Dragon Age: Origins? Dragon Age 2 kommer ju nästa år så tänkte förhandsboka det.Jag rekommenderar inte Dragon age till pc iaf då laddningstiderna till pc kan vara upp i 2 minuter om inte mer.Men spelet i sig själv är riktigt bra, tog mig ett bra tag att klara det helt. Redigerat 29 December 2010 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Inget speciellt nu. Jag har försökt att tvinga mig upp till Lv. 50 på Call of Duty: Black Ops, men spelet är alldeles för tråkigt. Tror att jag min uppskattning för Call of Duty slutade med Modern Warfare 2. Ska försöka köpa Assassin's Creed: Brotherhood och Dragon Age: Origins snart, har även några spel som jag inte spelat klart ännu, som: Resistance: Fall of ManDead Rising 2Fallout 3The SaboteurLittleBigPlanet Btw, någon som rekommenderar Dragon Age: Origins? Dragon Age 2 kommer ju nästa år så tänkte förhandsboka det.Jag rekommenderar inte Dragon age till pc iaf då landningstiderna till pc kan vara upp i 2 minuter om inte mer.Men spelet i sig själv är riktigt bra, tog mig ett bra tag att klara det helt. Jag rekommenderar det också verkligen, ett av mina favoritspel. Fast Dragon Age 2 ser ju som om det kommer suga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Fick Metroid Prime 3: Corruption i julklapp, så jag spelar det tillsammans med "Learn Japanese" till DS XDHar du kört de andra två också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Inget speciellt nu. Jag har försökt att tvinga mig upp till Lv. 50 på Call of Duty: Black Ops, men spelet är alldeles för tråkigt. Tror att jag min uppskattning för Call of Duty slutade med Modern Warfare 2. Ska försöka köpa Assassin's Creed: Brotherhood och Dragon Age: Origins snart, har även några spel som jag inte spelat klart ännu, som: Resistance: Fall of ManDead Rising 2Fallout 3The SaboteurLittleBigPlanet Btw, någon som rekommenderar Dragon Age: Origins? Dragon Age 2 kommer ju nästa år så tänkte förhandsboka det.Jag rekommenderar inte Dragon age till pc iaf då landningstiderna till pc kan vara upp i 2 minuter om inte mer.Men spelet i sig själv är riktigt bra, tog mig ett bra tag att klara det helt. Jag rekommenderar det också verkligen, ett av mina favoritspel. Fast Dragon Age 2 ser ju som om det kommer suga. Okej, blir väl ett köp av Dragon Age då. Spöar Gym ledare i Kanto på Pokémon HeartGold nu, fattar inte hur Pokémon spelen kan vara lika roliga nu som när jag gick i 1an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Får inte nog av Crackdown 2, ska avsluta natten med att börja på Dead To Rights efter att klarat av det senaste spelet i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Counter-Strike Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Minecraft online på en asnajs server <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 (redigerat) hoppar runt med köttkuben i super meat boy, bygger borg med kompisar i minecraft, bygger bilar i garry's mod och dödar saker i fallout new vegas Redigerat 30 December 2010 av PPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.