Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?

Rekommendera inlägg

Kul kanske, men varken särskilt intelligent eller nyskapande. I seriens spel fram till Lockdown behövdes det ju tanke och taktik för att komma nånvart. Nu? NEJ.

Hur många spel som släppts de senaste åren har varit nyskapande?

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har hittat en orb som låter mig vara demonform hela tiden men den drar från mitt hp hela tiden så jag måste skynda mig och göra mig av med den men då måste jag springa igenom hela föra banan.

inga problem efter typ 70% av banan men då kommer jag fram till ett ställe där jag måste wall-jumpa 100% rätt och det är ju inte det lättaste jag failar och failar tills mitt hp dras till noll och jag måste köra om hela jävla banan igen får damp tar upp en gammal gamecube dossa och snör den hårt som fan i golvet tar sedan fram en hammare och slår det till småbitar medans jag svär värre än en skotte som har tappat en krona.

(detta hände i devil may cry 3)

började spela banjo kassoie på nintendo 64 och blir förbannad över att jag har för lite sångnoter och jag orkar inte köra om banorna för ungefär 20 st noter så jag stänger av 64an och springer ner till sjön och hoppar i för att jag kokar av ilska över alla jävla spel som ska gå mig på nerverna på en dag.

sitter nu med en stor kopp varm choklad med grädde i och börjar lugna ner mig. Chokald den ultimata frustrations dödaren <3

Redigerat av asabrasa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul kanske, men varken särskilt intelligent eller nyskapande. I seriens spel fram till Lockdown behövdes det ju tanke och taktik för att komma nånvart. Nu? NEJ.

Hur många spel som släppts de senaste åren har varit nyskapande?

Little Big Planet, Braid, GTA Chinatown Wars i den mån av kontollen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Ingenting, är så fruktansvärt pissed off på mitt hemska PS2. Men jag vill inte slänga det och köpa typ Xbox 360 för min sparning på NHL 07 är så JÄVLA fantastiskt supergrym..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I GTA Vice City körde jag i hopp med en bil(hade tagit väldigt mycket sats med en Banshee)flög sen,hoppade ut från bilen,och bilen mosade en polis :).

Lekte också tjuv och polis i GTA Vice City,men min bil började brinna när jag rullade runt med den,och kunde inte komma ut så den sprängdes och jag dog :(.

Redigerat av Legolasswe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Installerade precis klart Anno 1404, skall starta spelet nu.

Skall spela Anno 1404, nyinstallerat. :)

Du kommer inte ångra dig. Har själv spenderat många vackra timmar med Anno 1404.

Så det är värt att köpa? Det har ju iallafall ett sjukt coolt Collector's Edition-paket. :P

Bara för att det mest släpps skitspel behöver ju andra utvecklare inte göra likadant. Det finns ju faktiskt utvecklare som gör bra spel fortfarande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...