Gäst Jiyu Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Dödade brevbäraren på The Sims 2 genom att ställa en spis vid brevlådan och sedan stoppa in mat så det började brinna ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Dödade brevbäraren på The Sims 2 genom att ställa en spis vid brevlådan och sedan stoppa in mat så det började brinna ^^ You just made my day. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Dödade brevbäraren på The Sims 2 genom att ställa en spis vid brevlådan och sedan stoppa in mat så det började brinna ^^ Haha kan sims dö på det sättet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Ja, de brinner ju upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Expanderar på Anno 1404. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 De senaste åren - ingenting faktiskt. Det enda skulle vara lite Counter-Strike 1.6 då och då, som vänner tvingar på mig .. Då är det matcher, inte public precis >x)~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Jobbar på att bli mäktigast i mitt solsystem på OGAME! Och så spelar jag empire total war och det går as bra (är sverige) :D Spelar enemy territory quake wars online och tycker att det är kul. Jag surfar på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Äger skiten och mindfuckar alla i Pokémon Mystery Dungeon - Red Rescue Team. Rayquaza: Ät bajs din gröna ormdrake >:C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 (redigerat) Har precis börjat lira Diablo II lord of destruction igen. Bara de att jag inte behöver sitta och spela 24/7 då jag har botar som spelar åt mig ;| Redigerat 18 Juli 2009 av Svetsloppan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Äger skiten och mindfuckar alla i Pokémon Mystery Dungeon - Red Rescue Team. Rayquaza: Ät bajs din gröna ormdrake >:C Mysigt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Skall spela Anno 1404, utan trainer denna gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Spelar Tony Hawk : American Wasteland atm :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.