KuroKaktus Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 (redigerat) Spelade Tf2. Fick 110 - 45 i stats och jag försvarade hela tiden :3 EDIT: Spelade sniper. Redigerat 30 December 2011 av Kaktuskun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Ja jag är glad iallafall :D Plantade bombed 4/6 gånger, och det gjorde verkligen resultat 11761 xp blev det islutet :D Skönt med en sån vinst efter alla mina K/D har varit under 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 gjorde ett biljardbord i minecraft för skojs skull: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Huntar achievements i Borderlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Blev nyss attackerad av ett skelett i minecraft, men eftersom jag har dark matter armour så skadas jag inte. Och med lasergeväret var han ingen match att oskadliggöra heller. Märkte däremot att skelett har väldigt dålig aim. Det är faktiskt bättre att stå stilla än att gå fram och tillbaka. Jag stod där cobblestone blocket är placerat och han träffade kanske 6-7 av alla de där pilarna. Förövrigt samlar jag fortfarande obsidian för min kärnreaktor. 1375 av 2125. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Planar upp strategier i Dungeon Defenders. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Införskaffar swag i APB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 VARFÖR kan jag aldrig hitta den där jävla luigihatten i Nintendogs? Har letat i typ fyra år, lol. Mer! N00b-spel, annars var det rätt kul när jag spelade det när jag var mindre. Vet inte varför jag började spela igen, men nu har mitt DS dåligt batteroi, whatever nu får dem stackarna svälta i ett år till då. Annars spelar jag Oblivion. Mycket roligt, men lite förvirrande med många uppdrag. Jag letar efter Nirnroots och gör ett uppdrag åt en snubbe i Skingrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 VARFÖR kan jag aldrig hitta den där jävla luigihatten i Nintendogs? Har letat i typ fyra år, lol. Mer! N00b-spel, annars var det rätt kul när jag spelade det när jag var mindre. Vet inte varför jag började spela igen, men nu har mitt DS dåligt batteroi, whatever nu får dem stackarna svälta i ett år till då.Har hittat både Luigi hatten och Mario hatten. B) OnT: Levlar upp sneak i Skyrim. Levlar även one-handed och light-armor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Slaktar allt i Skyrim med min Breton Battlemage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Trollar runt i skyrim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Fixade alla Viewpoints i Test Drive Unlimited 2. Nu ska jag bara upptäcka alla vägar, så kommer jag låsa upp safari-kläder samt maxat Discovery-delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.