Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Nä jag använde det för att gräva ut. 50% med typ 4 diamond pickaxe, sen blev det så långtråkigt så jag sprängde bort resten. Med Equvalent exchange (mod i Technic pack) kan man konvertera ner guld och diamanter till gunpowder och sand enkelt. :D Har säkert använt 2-3 stacks.

menar du den två block in i väggen, TNT och när den sprängs så skapar det en perfekt 3x3x3

 

gjorde det förut, fast jag hade några på rad så det skulle bli som en kedjereaktion, sprängde bort hela huset -.-

huset var inte specielt stort, men med den mekaniken jag har gjort, var det ganska irriterande

 

nej förlåt, ena väggen var och lite av taket var kvar

Redigerat av Proccito
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Leder mitt Hammarby mot framgångar i Football Manager 2012.

Åkte precis ut mot Trabzonspor i EURO-Cupen med sammanlagt 5-4 :/ Men leder min första säsong i Allsvenskan efter 19 spelade omgångar !

 

Detta spelet är helt underbart<3

Trabzonspor är ju ett skrällag. [;

 

Klådde äntligen Akira i Table Tennis på Wii Sports Resort. (Genom att köra min gamla defensiva pingis bögstil < 3)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trabzonspor är ju ett skrällag. [;

 

Klådde äntligen Akira i Table Tennis på Wii Sports Resort. (Genom att köra min gamla defensiva pingis bögstil < 3)

Förlorade med 5-1 på bortaplan, hemma så ledde jag med 2-0 efter 30 min, sen låg jag på och pressade resten av matchen, men avsluten ville sig inte :/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...