Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Har precis utforskat klart i stort sett hela min map i minecraft. Det fanns inte så mycket spännande där ute trots allt. :(

 

jag tycker den kartan påminner lite om vinter i europa.

först snö, sedan kommer det skog, efter det kommer ett stort hav, och sedan längst ner är det öken :P

 

ontopic: försöker installera Technic Pack till Minecraft

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker den kartan påminner lite om vinter i europa.

först snö, sedan kommer det skog, efter det kommer ett stort hav, och sedan längst ner är det öken :P

 

ontopic: försöker installera Technic Pack till Minecraft

Fast tyvärr är ju centraleuropa mest upodlad åkermark. Skog finns det mest i Norden ner till typ Värnen tyvärr. =/ Men ja, det är en jävla massa skog på min karta, det är fan nästan omöjligt att ta sig fram, t.o.m. med terrängfordon. Havet i söder är faktiskt rätt jävla stort, särskilt för att vara 1.7.3. innan de stora biomes.

 

Säg till om du behöver hjälp med technic pack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ser ut som TNT i handen

Vad ska du göra med det har du tänkt? ;)

Nä jag använde det för att gräva ut. 50% med typ 4 diamond pickaxe, sen blev det så långtråkigt så jag sprängde bort resten. Med Equvalent exchange (mod i Technic pack) kan man konvertera ner guld och diamanter till gunpowder och sand enkelt. :D Har säkert använt 2-3 stacks. Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...