Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Spelar Skyrim, får känslan av att spelet är ofärdigt.

Hur? Jag har hört att texturerna är rätt kassa på nära håll, men å andra sidan har jag aldrig brytt mig om grafiken. Annars har jag bara sett att folk skriver bra saker om det. Jag är väldigt sugen på att skaffa det snart.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur? Jag har hört att texturerna är rätt kassa på nära håll, men å andra sidan har jag aldrig brytt mig om grafiken. Annars har jag bara sett att folk skriver bra saker om det. Jag är väldigt sugen på att skaffa det snart.

När man möter en fiende så ser verkar det som att man inte ens träffar, man bara svingar och fienden förlorar liv, sen om man lyckas få in ett vad jag kallar "finishing move" då det blir som en liten cutscene så träffar man inte ens fienden utan man bara slår i luften och fienden dör.

Ett annat exempel är detta:

.

 

Har inte alls kommit långt i spelet men än så länge så får jag bara känslan av att det hela är ofärdigt.

Redigerat av Nomatic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När man möter en fiende så ser verkar det som att man inte ens träffar, man bara svingar och fienden förlorar liv, sen om man lyckas få in ett vad jag kallar "finishing move" då det blir som en liten cutscene så träffar man inte ens fienden utan man bara slår i luften och fienden dör.

Ett annat exempel är detta:

.

 

Har inte alls kommit långt i spelet men än så länge så får jag bara känslan av att det hela är ofärdigt.

hade spelet varit gammal, hade jag förstått att det var så.

men det ser ju bara, gammalt ut :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...