Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?

Rekommendera inlägg

Skall spela Anno 1404, utan trainer denna gången.

Vad för Trainer? :lol:

Själv har jag nått över 1000 i Noblemens i min Anno stad.

Borde bygga fler städer :)

Razor1911-trainern.

@Garone, jag klarade ut campaignet först utan trainer såklart :) ville testa hur kul det var med trainern bara :)

Skall för övrigt klara scenariot där man behöver 2000 noblemen och typ 5k invånare samt 150k guld.

Redigerat av ForlorN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Razor1911-trainern.

@Garone, jag klarade ut campaignet först utan trainer såklart :) ville testa hur kul det var med trainern bara :)

Skall för övrigt klara scenariot där man behöver 2000 noblemen och typ 5k invånare samt 150k guld.

Guldet är det lättaste tror jag, fast iofs ej kört Scenario än.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Razor1911-trainern.

Håller också på med den atm, har kommit halvvägs än så länge.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Razor1911-trainern.

Guldet är det lättaste tror jag, fast iofs ej kört Scenario än.

Nejdå, Att få 5k invånare är lättast, därefter noblemen och sist guldet. Visserligen rinner det in pengar nu. ligger på 1,5k i taxes så... men jag håller på att djura resten av öarna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu tar jag på mig rollen som JC Denton, nanotekniskt modifierat badass. Jag införskaffade precis Deus Ex till PC eftersom att jag inte kunda hitta min gamla skiva, och fyfan vilken härlig nostalgikänsla man får av att spela det igen några år efter första gången man upplevde spelets magnifika story. Fortfarande ett av världens bästa spel på många punkter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu tar jag på mig rollen som JC Denton, nanotekniskt modifierat badass. Jag införskaffade precis Deus Ex till PC eftersom att jag inte kunda hitta min gamla skiva, och fyfan vilken härlig nostalgikänsla man får av att spela det igen några år efter första gången man upplevde spelets magnifika story. Fortfarande ett av världens bästa spel på många punkter.

True dat ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...