Draghguggwhor Skrivet 16 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 (redigerat) Hoppar runt och sjkuter med scout på tf2. Redigerat 16 Januari 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Precis fixat ett nytt skin i minecraft :> Dessvärre, ligger ju minecraft.net nere pga SOPA, så kan inte byta... -.-" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Spelade Quakelive, gick väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 19 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 Levlar i Outlands i WoW :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 Pissar på folk i Postal 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 Börjat programmera på nästa spel i WASD serien. Då jag gör det med en kompis är det möjligt att det inte kommer ha WASD i namnet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Spelade The Darkness 2 demot några gånger. Mycket bättre än 1:an tycker jag. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Börjat programmera på nästa spel i WASD serien. Då jag gör det med en kompis är det möjligt att det inte kommer ha WASD i namnet :(Tycker det ser bättre ut om man inte har skaparens namn i spelets namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Kom precis hem efter några dagar i grottorna i Minecraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 Jag har börjat spela Warsow, FPS spel är egentligen min grej men jag hav inte upp sökandet och igår hittade jag detta som jag faktiskt gillar. Jag har spelat Teeworlds ett tag och Warsow påminner om det. Spelstilen man har i båda innefattar att komma upp i höga hastigheter med sin karaktär. Warsow har dessutom en hastighetsmätare som jag saknar i Teeworlds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 Nexuiz är ett kul spel till Linux också. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 Producerar bokhyllor i Minecraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.