ArgSnickare Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Tepåsar lågrankade noobs i Halo 3! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 just nu håller jag på med brotherhood på saints row 2 har precis klarat av ronins Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 klarar av dom sista questen på Fable 2 och gör achievments på GoW2 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 (redigerat) Snart kommer jag att döda covenants i Halo 3. Redigerat 21 Februari 2009 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Just nu söker jag febrilt efter den hänsynlöse mördaren mig själv , i Knights Of The Old Republic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Spränger nu upp Kommunister i luften i CoD 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Körde matchmaking nyss på halo 3, vill att mitt CoD 4 ska komma någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Tepåsar lågrankade noobs i Halo 3! ;) T-Bag ftw! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Jag springer runt som en naken gammal asiatgubbe och har ihjäl folk med katana i Saints Row 2. Hehe bara i Saints Row. :D :rolleyes: On Topic: Jag lockar urgulliga piñator till min trädgård i Viva Piñata. :) Nästan enda som inte har nåt med slakt att göra? x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Sitter och trummar på Pes09 och Resistance 2 och väntar på att mitt Saints Row 2 ska komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Går upp i rank i Pokémon Ranger: SOA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Längtar efter mitt Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.