purjo Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Mosar allt i min väg med min Barbarian i D3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Mosar allt i min väg med min Barbarian i D3.Kul eller? När jag skaffar Diablo 3 (ont om pengar just nu) så funderar jag på att antingen spela Barbarian eller Witch Doctor. (körde Witch Doctor i open betan och det var nice). Dom två andra jag ska köra med ska köra Wizard och Monk, så jag ska antingen köra WD, Barbarian eller DH. Men jag tycker Demon Hunter ser så tråkigt ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 (redigerat) Kul eller? När jag skaffar Diablo 3 (ont om pengar just nu) så funderar jag på att antingen spela Barbarian eller Witch Doctor. (körde Witch Doctor i open betan och det var nice). Dom två andra jag ska köra med ska köra Wizard och Monk, så jag ska antingen köra WD, Barbarian eller DH. Men jag tycker Demon Hunter ser så tråkigt ut...Barb passar mig utmärkt faktiskt, bara gå runt och mosa, aoe-damage hela tiden om man vill, vilket är perfekt mot alla grupper av mobs man stöter på. Valde mellan Barb och DH då mina vänner kör Monk och WD, men valet föll som sagt på Barb, vilket jag är riktigt nöjd med. Göra maassa dmg och inte behöva oroa sig för att dö speciellt lätt, bara att ladda upp gearen med massa Vitality och Armor !Samtidigt kan jag ju inte säga vad du skulle tycka är kul, du får prova dig fram :) Kör till lvl 10-15 med de klasserna du är intresserad av så får du en liten bild av hur det är :) Redigerat 17 Maj 2012 av purjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Kul eller? När jag skaffar Diablo 3 (ont om pengar just nu) så funderar jag på att antingen spela Barbarian eller Witch Doctor. (körde Witch Doctor i open betan och det var nice). Dom två andra jag ska köra med ska köra Wizard och Monk, så jag ska antingen köra WD, Barbarian eller DH. Men jag tycker Demon Hunter ser så tråkigt ut...Om de andra kör Wizard och Monk finns det ju en poäng i att ta Barbarian bara för att ni alla har olika primary attributes, så det blir mindre konkurrens om items. Det är så jag och mina kamrater har resonerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 (redigerat) EDIT Men en av dom (han som ska vara Wizard) kanske inte kan köpa det idag, skulle det gå med två melee? Alltså en Monk och en Barbarian? Redigerat 17 Maj 2012 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Bygger tågbanor i OpenTTD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 EDIT Men en av dom (han som ska vara Wizard) kanske inte kan köpa det idag, skulle det gå med två melee? Alltså en Monk och en Barbarian?På Normal går det nog vilken konstellation som helst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Självklart kör jag på grund 1cm från checkpointen :huh: När det står att det är 8 meter under kölen :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Såg precis en kamp mellan en Giant och en drake i skyrim. Lite smått kul, för jag dödar en drake utan problem, men dör vid första slaget av en Giant, men draken dödade Giant'en på några få slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Håller på att ladda ner Diablo 3 och har bestämt mig för att köra Witch Doctor. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 (redigerat) Edit Redigerat 18 Maj 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Fick nyss ner Diablo på normal :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.