Draghguggwhor Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Är glad för att jag går +1,7 miljoner på OpenTTD, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Flyttar juveler i Bejeweled 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Har spelat Diablo 3 hela kvällen och natten och jag har jäääääävligt ont i höger pekfinger just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Winning streak i Dota 2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Försöker komma på hur jag ska bygga min tågstation i OpenTTD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Försöker komma på hur jag ska bygga min tågstation i OpenTTD.Jag brukar köra den blåa här. Men den röda ser enklare ut och funkar likadant utifrån det lilla jag vet om signaler. http://wiki.openttd.org/Building_railway_s...Double_stations Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Nötar Wascott i super monday night combat. Börjar få in taktiken och vi vinner fler och fler matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Klarade nyss ut en Dungeon fram till bossen med enbart pil och båge i Skyrim utan att någon upptäckte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Ska ta mig ann en övergiven gruva full med spindlar i Skyrim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 24 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2012 Retrospelar en massa gamla NES-spel, Super Mario Bros, The Legend of Zelda, Mega Man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 Spelar igenom Max Payne 3 på Hard och samlar alla collectibles samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Folk kör 3vs1 mot mig i Teeworlds och säger sedan "noob" när jag vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.