Suicidans Skrivet 22 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2012 Jag har spelat mycket gamla spel på senaste tiden. Jag spelade Mario Kart med mina syskon, haha, måste sätt roligt ut eftersom vi är ganska stora.Sen har jag börjat spela Sims igen efter typ ... ett års paus? Fick jävligt lust att spela Age of Empires, var nåt spel som är lika gammalt som mig. Jag spelade det när jag var cirka 8-9 år på en gammal windows 98 vi hade. Såg att det fanns massa uppföljare, och nu läser recensioner om spelen på GameReactor, kanske det är värt att köpa :)Växte upp lite halvt med AOE, det är en bra spelserie. Man kommer ha kul med alla tre, men trean är väl det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 Tror faktiskt jag hade ett demo eller något av första, för det skulle finnas Iron Age, men jag kunde aldrig uppgradera till det :S SÅ... kanske jag kan hitta något slags paket med alla spelen för jag vill spela ettan :) Men tror inte det är så lätt att få tag på ett spel från 1997. Men att kolla trean vore ju inte dumt. Möjligt att det finns på webhallen. Tvåan verkar inte dålig heller, vem bryr sig att det är dåligt ljud och grafik på NDS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 (redigerat) Börjat spela Savage 2.Offtopic: Woooooo! Jag trodde att jag typ var ensam som spela det. Vi borde spela nån gång!Ontopic: Jag har börjat med Pokémon Conquest som är mycket kul. Jag spelar Minecraft nu och testar olika moddar. Redigerat 24 Juli 2012 av Muggebigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 Spelar igenom X-Men Origins Wolverine på hard och försöker hitta alla collectibles samtidigt så jag kan få 1000G på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 25 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2012 Spelar alla dessa spel jag köpte på Summer Sale Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 25 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2012 Tror faktiskt jag hade ett demo eller något av första, för det skulle finnas Iron Age, men jag kunde aldrig uppgradera till det :SSÅ... kanske jag kan hitta något slags paket med alla spelen för jag vill spela ettan :) Men tror inte det är så lätt att få tag på ett spel från 1997.Men att kolla trean vore ju inte dumt. Möjligt att det finns på webhallen. Tvåan verkar inte dålig heller, vem bryr sig att det är dåligt ljud och grafik på NDS?Tvåan är den bästa. OnT: Spelar DayZ med några polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 26 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 Avslutade just en runda Super Monday Night Combat. Bara 800 CC kvar tills att man kan köpa artemis! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 26 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2012 Thihih Tog och tankade ner en riktig klassiker igår: Scarface - The World Is Yours. Rekomenderar Detta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 4 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2012 Tillfredställer mitt behov av exp i Runescape. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2012 Funderar på om jag ska livestreama när jag spelar lite Touhou. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Joinat Dark Brotherhood i Skyrim, nu blir det att att sätta Skyrim i skräck. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Avslutade precis lite Technic Pack i Minecraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.