Dave37 Skrivet 23 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2013 Försöker landa en sond på Mun i Kerbal Space Program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 28 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2013 Power-levlar på skyrim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2013 Ska docka en stor RCS-tank med min rymdstation i Kerbal Space Program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 28 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2013 Suger på CS:S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2013 Byggde precis färdigt min Electronic circuit-fabrik i Technic Pack. För er som är intresserade kan ni kolla här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 30 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2013 Klarade ut Mirror's Edge! Fantastiskt spel :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2013 (redigerat) Klarade ut Mirror's Edge! Fantastiskt spel :) .Har bara spelat ca 3-5 timmar, blir det bättre sen eller fortsätter det i samma stil? OnT: Har skickat upp en bemmanad kapsel till min rymdstation och gjort två obemannade landningsförsök på Mun (varav ett lyckades) i Kerbal Space Program. Redigerat 30 Januari 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2013 (redigerat) Har bara spelat ca 3-5 timmar, blir det bättre sen eller fortsätter det i samma stil? OnT: Har skickat upp en bemmanad kapsel till min rymdstation och gjort två obemannade landningsförsök på Mun (varav ett lyckades) i Kerbal Space Program.Jag har spelat 11 timmar av det, plus minus afk minuter, och det var ungefär samma stil under hela spelet. OnT: Levlar min rogue på Kadgar Alliance :), level 88 atm! Redigerat 9 Februari 2013 av Loopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2013 Ok. :) OnT: Städar rymden från skräp i Kerbal Space Program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 12 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2013 Försöker nå Bat.Chat 25T i WoT. men ack vad det är svårt :(. jävla AMX 12T , 13 75 och 13 90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 13 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2013 Precis klarat main story i Skyrim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2013 Piffar till ett Stronghold, Technic Style. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.