ArcticEmpire Skrivet 30 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2014 (redigerat) Varför? Han scalar ju i AP. Q, E och R gör ju alla Magic Damage.Facepalm, någonsin hört om ad thresh? Ad med rätt mycket crit^^ Redigerat 7 December 2014 av ArcticEmpire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2014 Facepalm, någonsin hört om ad thresh? Ad med rätt mycket crit^^det känns rätt meningslöst att bara autoattacka för att få ut damage med full ad...och jag hoppas att du vet att AD Thresh är riktigt värdelöst i Late game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 9 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2014 Letar efter barnfinds i forza horizon 2 på xbox one Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 Oktober 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2014 Mycket just nu! Nyss klarat Adventure mode i Hyrule Warriors, ska fortsätta med Legendary mode. Testat Bayonetta 2 demot på Wii U. Kaosigt kul. Laddat ned Dust an elysian tale gratis på PS+. Helt okej. Spelar en del FIFA, alltid kul. Känner att jag börjar bli smått beroende av Pokémon TCG på dator och ipad. Undrar hur länge det håller i sig... Ha en fortsatt trevlig vecka allihopa! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 17 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2014 Låste precis upp och köpte su-122-54 i World of Tanks. Har även redan köpt Pershing och S-51 denna veckan. Samt spelat lite andra vagnar för att kunna vinna TOG II. Blir intressant och se när varenda spelare på EU servarna har den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2014 Spelar igenom Tomb Raider (2013), spelade det lite grann förra året när jag köpte det och la sedan undan det i över ett år av någon anledning. Det är väldigt bra, lite annorlunda än de tidigare Tomb Raider spelen dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 December 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2014 spelat DLC till Watchdogs, Bad blood. Nyss 100% avklarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 April 2015 Rapport Dela Skrivet 21 April 2015 Försöker klara Far Cry 4 till 100%, samt bygger Arkologin i simcity 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNilar Skrivet 21 April 2015 Rapport Dela Skrivet 21 April 2015 spelar GTA5 online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 April 2015 Rapport Dela Skrivet 21 April 2015 Bestämt mig för att pusha igenom "The urbz" på Gamecube för att.... why not? Håller just nu på att klara alla mål i kicktail park. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 9 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2015 Nöter stenhårt på The Sims 4 och GTA 5. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2015 Jag hjälper den italienska maffian i GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.