Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Facepalm, någonsin hört om ad thresh? 

Ad med rätt mycket crit^^

det känns rätt meningslöst att bara autoattacka för att få ut damage med full ad...

och jag hoppas att du vet att AD Thresh är riktigt värdelöst i Late game?

• 1 månad senare...
Skrivet

Mycket just nu! Nyss klarat Adventure mode i Hyrule Warriors, ska fortsätta med Legendary mode. Testat Bayonetta 2 demot på Wii U. Kaosigt kul. Laddat ned Dust an elysian tale gratis på PS+. Helt okej. Spelar en del FIFA, alltid kul. Känner att jag börjar bli smått beroende av Pokémon TCG på dator och ipad. Undrar hur länge det håller i sig... Ha en fortsatt trevlig vecka allihopa! :)

Skrivet

Låste precis upp och köpte su-122-54 i World of Tanks. Har även redan köpt Pershing och S-51 denna veckan. Samt spelat lite andra vagnar för att kunna vinna TOG II. Blir intressant och se när varenda spelare på EU servarna har den...

Skrivet

Spelar igenom Tomb Raider (2013), spelade det lite grann förra året när jag köpte det och la sedan undan det i över ett år av någon anledning.

Det är väldigt bra, lite annorlunda än de tidigare Tomb Raider spelen dock.

• 1 månad senare...
  • 4 månader senare...
  • 3 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...