Nazar Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 väntar på uncharted 2 fan vad det ska äga ska spela den hella natten imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Precis kommit igång med The Conduit till Wii! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Rise of legends Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 (redigerat) Precis kommit igång med The Conduit till Wii! Bra spel? Inte riktigt fastnat för att köpa det. Är det ett bra online gameplay? Sitter och kör cafe world :P Redigerat 15 Oktober 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Precis kommit igång med The Conduit till Wii! Bra spel? Inte riktigt fastnat för att köpa det. Är det ett bra online gameplay? Sitter och kör cafe world :P Har inte testat online än. Tycker det är Wii's bästa FPS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 15 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Precis kommit igång med The Conduit till Wii! Bra spel? Inte riktigt fastnat för att köpa det. Är det ett bra online gameplay? Sitter och kör cafe world :P Har inte testat online än. Tycker det är Wii's bästa FPS! Hehe, ok.Hittade din recention om den. Storyn låter bra, men jag måste få veta om onlinet innan jag kan köpa spelet. Lite trist om det skulle visa sig att man inte hade något att göra sen när man klarat storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2009 Precis kommit igång med The Conduit till Wii! Bra spel? Inte riktigt fastnat för att köpa det. Är det ett bra online gameplay? Sitter och kör cafe world :P Har inte testat online än. Tycker det är Wii's bästa FPS! Hehe, ok.Hittade din recention om den. Storyn låter bra, men jag måste få veta om onlinet innan jag kan köpa spelet. Lite trist om det skulle visa sig att man inte hade något att göra sen när man klarat storyn. Ska testa det snart då ska jag skriva om det så du får veta! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Precis kommit igång med The Conduit till Wii! Bra spel? Inte riktigt fastnat för att köpa det. Är det ett bra online gameplay? Sitter och kör cafe world :P Har inte testat online än. Tycker det är Wii's bästa FPS! Hehe, ok. Hittade din recention om den. Storyn låter bra, men jag måste få veta om onlinet innan jag kan köpa spelet. Lite trist om det skulle visa sig att man inte hade något att göra sen när man klarat storyn. Ska testa det snart då ska jag skriva om det så du får veta! :) Bättre än Metroid Prime Trilogy? Ô_o Om det nu räknas som FPS, men jag räknar det som det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Precis kommit igång med The Conduit till Wii! Bra spel? Inte riktigt fastnat för att köpa det. Är det ett bra online gameplay? Sitter och kör cafe world :P Har inte testat online än. Tycker det är Wii's bästa FPS! Hehe, ok. Hittade din recention om den. Storyn låter bra, men jag måste få veta om onlinet innan jag kan köpa spelet. Lite trist om det skulle visa sig att man inte hade något att göra sen när man klarat storyn. Ska testa det snart då ska jag skriva om det så du får veta! :) Bättre än Metroid Prime Trilogy? Ô_o Om det nu räknas som FPS, men jag räknar det som det. Jo men FPS är det, a la Wii. Har faktiskt bara spelat 3:an i Metroid Prime trilogy. Fastnade inte direkt för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Bygger en map på Crysis Editor Sandbox 2, fan försöker få in moln på mapen fast har lite knas med de.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Spelar WoW, gör argent tournament dailys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Spelar faktiskt Half-Life spelen med mina vänner, klassisk njutning! Annars spelas det inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.