GangsterTwist Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Ajdå, lite orolig för hur ni hanterar om en playstation 3 spelare kom och sade att han brutalt döda helgasts i super realistisk atmosvär. Bränner sönder dem och får dem att tjuta som grisar. Rushar fram med enbart kniv i hand och taktiskt elimenerar 6 pers på desperata 10 sekunder B) PS: Vill bara säga att jag respekterar Xbox 360 väldigt mycket, ägde en själv en gång i tiden :rolleyes: Många minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Ajdå, lite orolig för hur ni hanterar om en playstation 3 spelare kom och sade att han brutalt döda helgasts i super realistisk atmosvär. Bränner sönder dem och får dem att tjuta som grisar. Rushar fram med enbart kniv i hand och taktiskt elimenerar 6 pers på desperata 10 sekunder B) PS: Vill bara säga att jag respekterar Xbox 360 väldigt mycket, ägde en själv en gång i tiden :rolleyes: Många minnen. Du fattar inte själv hur totalidiotisk och fanboyig du själv låter, va? (dessutom är Killzone 2 inte särskilt bra enligt mig, jag har testat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Ajdå, lite orolig för hur ni hanterar om en playstation 3 spelare kom och sade att han brutalt döda helgasts i super realistisk atmosvär. Bränner sönder dem och får dem att tjuta som grisar. Rushar fram med enbart kniv i hand och taktiskt elimenerar 6 pers på desperata 10 sekunder B) PS: Vill bara säga att jag respekterar Xbox 360 väldigt mycket, ägde en själv en gång i tiden :rolleyes: Många minnen. Du fattar inte själv hur totalidiotisk och fanboyig du själv låter, va? (dessutom är Killzone 2 inte särskilt bra enligt mig, jag har testat) Nej ville bara inte få såna där kommentarer emot mig. Jag bör kanske sluta skriva här då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Ajdå, lite orolig för hur ni hanterar om en playstation 3 spelare kom och sade att han brutalt döda helgasts i super realistisk atmosvär. Bränner sönder dem och får dem att tjuta som grisar. Rushar fram med enbart kniv i hand och taktiskt elimenerar 6 pers på desperata 10 sekunder B) PS: Vill bara säga att jag respekterar Xbox 360 väldigt mycket, ägde en själv en gång i tiden :rolleyes: Många minnen. Du fattar inte själv hur totalidiotisk och fanboyig du själv låter, va? (dessutom är Killzone 2 inte särskilt bra enligt mig, jag har testat) Nej ville bara inte få såna där kommentarer emot mig. Jag bör kanske sluta skriva här då :) Lite inlevelse får man ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cake Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Jag är besatt av ett spel som jag inte bör vara. "Counter-Strike". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Skjuter sönder röven ur alla i WaW ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Flirtar med Alma i F.E.A.R 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 (redigerat) Hoppar på svampar i super mario. Redigerat 26 Februari 2009 av WASD §1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 (redigerat) Slaktar negrer nere i Afrikas savanner. Sånt språk vill jag ej tillåta i min tråd tack. OT: Zombiespree i Left 4 Dead. Redigerat 26 Februari 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Försöker få 1000/1000 på oblivon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Hoppar på svampar i super mario. Tack för redigeringen! Dags för att spela Left 4 Dead! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Räddar Tooie från att bli ett stort, fult monster i Banjo-kazooie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.