Gearar upp en paladin.
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
Blev precis dödad av elden med omniknight. ):
Glider runt med en Nissan Skyline på Oahu i Test Drive: Unlimited.
Köpt Battlefield 1943 och nördar det lite grand just nu.
Har lirat en del Bionic Commando nu och måste säga att det blev riktigt bra! Gjorde en kort gameplay video & laddade upp på youtube om någon vill se:
↗ till inläggetGlider runt med en Nissan Skyline på Oahu i Test Drive: Unlimited.
Riktigt skönt bilspel, minns att jag hade det.
Försöker klara av ett skitsvårt uppdrag på Advance wars Dual strike!
Nerdar mina nya GH spel
↗ till inläggetHar lirat en del Bionic Commando nu och måste säga att det blev riktigt bra! Gjorde en kort gameplay video & laddade upp på youtube om någon vill se:
Du använde ju i stort sett bara en attack hela tiden! Va e de fö shiät.
Lvlar på Cod5. 8:e Prestige nu, lvl 43 tror jag.
↗ till inläggetOm jag ska vara ärlig så ser det där spelet riktigt tråkigt ut. :/Har lirat en del Bionic Commando nu och måste säga att det blev riktigt bra! Gjorde en kort gameplay video & laddade upp på youtube om någon vill se:
↗ till inlägget↗ till inläggetOm jag ska vara ärlig så ser det där spelet riktigt tråkigt ut. :/Har lirat en del Bionic Commando nu och måste säga att det blev riktigt bra! Gjorde en kort gameplay video & laddade upp på youtube om någon vill se:
Det är kul men kort och repetitivt.
Spelar den tråkiga baskarriären i GHWT och väntar på
mitt beställda Riddick: Assault on Dark Athena. Om det ens
är hälften så bra som det fantastiska originalet (vilket man får med. Katsching!)
så kommer jag bli nöjd. Hoppas det hinner komma tills imorgon. Hoppas hoppas. :)
↗ till inläggetSer lite ut som prototype.Har lirat en del Bionic Commando nu och måste säga att det blev riktigt bra! Gjorde en kort gameplay video & laddade upp på youtube om någon vill se:
↗ till inläggetSpelar den tråkiga baskarriären i GHWT och väntar på
är hälften så bra som det fantastiska originalet (vilket man får med. Katsching!)
så kommer jag bli nöjd. Hoppas det hinner komma tills imorgon. Hoppas hoppas. :)
Kan garantera att du kommer bli riktigt nöjd, skaffade först spelet enbart för Butcher Bay med Assault on Dark Athena är minst lika bra det också.
Eldapa: En aning kanske men Bionic Commando är linjärt.
↗ till inläggetKolla hur dom har uppdaterat grafiken på Butcher Bay till 360:Spelar den tråkiga baskarriären i GHWT och väntar på
http://www.gametrailers.com/video/series-e...dick-dark/47729
OnT: Spelar Red Faction Geurilla, lånar det av min brorsa. Älskar det spelet, så JÄVLA nice att förstöra saker!
Har precis spelat survival mode med en kompis i Left 4 Dead.Lyckades få guld medalj på Farmhouse och Gas-Station.
Spelar deathrun :) (CS)
Riddick kom i dag. Jag less than 3'ar Gameshop just nu.
24 h leverans ftw! Det blir till att njuta i helgen. :D
↗ till inläggetGameshop tycker jag är en av dom bästa affärerna att köpa spel ifrån. :DRiddick kom i dag. Jag less than 3'ar Gameshop just nu.
24 h leverans ftw! Det blir till att njuta i helgen. :D
Men är Riddick kul? Har sett lite gameplay osv. Jag tyckte demot va "meh".