Northwest Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Condition Zero Deleted Scenes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Grand Theft Auto : Vice City Stories Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Ännu igen, The Godfather 1. 2:an ser ju inte alls bra ut.. 2:an är skitbra :o Min åsikt att klädstilen osv är helt fel, det ser mera "tight" ut - hur jag nu kan förklara det. Menmen, Vietkong idag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Ännu igen, The Godfather 1. 2:an ser ju inte alls bra ut.. 2:an är skitbra :o Min åsikt att klädstilen osv är helt fel, det ser mera "tight" ut - hur jag nu kan förklara det. Menmen, Vietkong idag.. Menar du på karaktärerna i spelet eller på dominic? Man får välja själv hur Dominic ska se ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Ännu igen, The Godfather 1. 2:an ser ju inte alls bra ut.. 2:an är skitbra :o Min åsikt att klädstilen osv är helt fel, det ser mera "tight" ut - hur jag nu kan förklara det. Menmen, Vietkong idag.. Menar du på karaktärerna i spelet eller på dominic? Man får välja själv hur Dominic ska se ut. Allting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern12 Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 För 100 gången Pokemon emerald Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 För 100 gången Pokemon emerald Bra spel! ;) Har också det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Prototype 7.5/10 Grymt kul och fritt spel! Hyffsad story och en ganska ful huvudkaraktär. Uppdragen något upprepande. Bra action och frihetskänsla. Spela även: Crackdown! http://blog.nothingbutsoftware.com/wp-content/uploads/2009/05/prototype-xbox-360-998.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Lirade precis ut campaignen i Anno 1404 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Rainbow Six Vegas 2 8/10 Lång och bra Story Mode, när man har klarat det kan man även spela Xbox Live eller Terrorist Hunt. AI'n är ganska jobbig men grafiken och vapnena är as nice. Gott så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Watchmen: The End is Nigh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Guitar Hero: World Tour på Expert. BYOB VAR ENKEL SOM FAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.