Gäst Eru Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 rollercoaster tycoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Fallout 3, klarade det på 6 timmar, finns det något mer att göra utanför optional quests? <-< Gå grottor, leta efter unika vapen/saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Fallout 3, klarade det på 6 timmar, finns det något mer att göra utanför optional quests? <-< Då har du verkligen rushat... Hade cirka 102 hours played när jag äntligen var level 20 och avslutade spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 uncharted Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 GH:WT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Fallout 3, klarade det på 6 timmar, finns det något mer att göra utanför optional quests? <-< Då har du verkligen rushat... Hade cirka 102 hours played när jag äntligen var level 20 och avslutade spelet. Inte alls, tog min tid, gjorde några optionals etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Fallout 3, klarade det på 6 timmar, finns det något mer att göra utanför optional quests? <-< Då har du verkligen rushat... Hade cirka 102 hours played när jag äntligen var level 20 och avslutade spelet. Inte alls, tog min tid, gjorde några optionals etc. Men du missade helt poängen med spelet. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Fallout 3, klarade det på 6 timmar, finns det något mer att göra utanför optional quests? <-< Då har du verkligen rushat... Hade cirka 102 hours played när jag äntligen var level 20 och avslutade spelet. Inte alls, tog min tid, gjorde några optionals etc. Men du missade helt poängen med spelet. :P Poängen med spelet är att strutta runt och leta efter unika saker? Troligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Fallout 3, klarade det på 6 timmar, finns det något mer att göra utanför optional quests? <-< Då har du verkligen rushat... Hade cirka 102 hours played när jag äntligen var level 20 och avslutade spelet. Inte alls, tog min tid, gjorde några optionals etc. Men du missade helt poängen med spelet. :P Poängen med spelet är att strutta runt och leta efter unika saker? Troligt Nej, att insupa atmosfären och bara njuta av skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Köttade Nazijävlarna för andra gången i Call of Duty 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Köttade Nazijävlarna för andra gången i Call of Duty 5. (Y) Själv så är jag på god väg att klara 5:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Wolfenstein 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.