Gäst EmoNerdChild Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Haha, ok ska försöka bärätta så bra och spoiler fritt jag kan. Kan göra en liten mini recention: The Legend of Zelda: Spirit Tracks Storyn: Storyn är lite annorlunda, men har kvar sitt ursprung. Rädda Hyrule och Zelda från den onda makten. Man ska som vanligt söka igenom ett antal tempel, men nu för att återställa spirit tracks som har försvunnit tack vare den nya ondingen. Kort och gott sagt gillar jag storyn. Den är Simpel, Enkel, Den är Zelda. Musiken: Musiken är i stil med phantom hourglass, men ett snäpp bättre. Kan avslöja att musiken har en viktig roll i spelet. Jag gillar musiken extremt mycket. Grafiken: Bra för att vara på ds. Jag ska inte gå in på detta, efter som jag inte är dum och dömer ett spel efter grafiken.(även om jag gillar hur spelet ser ut) Kontroll: Kontrollerna är exakt som Phantom Hourglass, förutom när det gäller tåget. Kontrollerna för tåget är enkla och smidiga, men ändå riktigt njutbara. Du har fyra lägen att välja mellan på "växelspaken" när du kör. Backa, stanna, framåt och gasen i botten. Sen får du styra vänster och höger när en korsning är i närheten. Svårighetsgrad: Till skillnad från PoH så fastnade jag några gånger (även om första gången jag fastnade var utav ren idioti). Man kan inte säga att det är lika svårt som vatten templet i OoT, men den har sina utmaningar. Allt som Allt: Jag tror att alla som gillat både WW och PoH kommer att få en stor tillfredsställelse när de kör detta spel. Jag är inte så kritisk av mig dårå när det gäller så stora spel som Zelda, utan jag spelar och låter spelet suga in mig i sin atmosfär. Men för er som tvekar att köpa Spirit of Tracks så tycker jag synd om er, ni kommer gå miste om något om ni inte införskaffar denna nykomling. Jag ger The Legend of Zelda: Spirit Tracks 8/10 möjliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Deus Ex :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Måste ha Spirit tracks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 (redigerat) Måste ha Spirit tracks! Spelade du Hourglass något? Redigerat 17 December 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Rise and fall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Donkey kong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 GTA 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 spider man friend or foe men jag är mest på internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Resident Evil 3 klarade jag av sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Soul Calibur II! Riktigt skön och intensiv fighter! 8/10 Voldo favoritkaraktär! http://gaygamer.net/images/voldo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Quadrapop Achievement : Reach 1,000,000 points! Fuck yeah. Format? MOBILEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 DK64 i somras. Tog nio år för att klara skiten. Jag kommer aldrig klara skiten. o.o' Sista spelet jag spelade till slut var nog Soma Bringer till DS. För 2 månader sen kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.