Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 808
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet (redigerat)

Mass Effect 2. Lika bra som första på många sätt men lite jobbigt om man inte har en gammal save(jag fick ändrat på allt -.-), jag hatade att scanna planeterna efter resurser och saknar endless ammo :/.

U r a pirate omg wtf

Förhandsbokade mitt ex idag, tillsammans med Bioshock 2 .

(helvete, trodde det här var "Vad gör du i spelens värld"-tråden -_-')

Redigerat av Fruktnystan
Skrivet

Lirade precis ut Mass Effect 2, Bioware levererar som vanligt kvalitetsspel. Jävligt kul spel och jag njöt av varenda sekund av det, till de som har lirat ettan och funderar på tvåan säger jag bara: KÖP!

Är dock lite besviken över att inte få se Talis ansikte -.-

Skrivet

Varvade nyss Mass Effect 2. Blev tvungen att starta om direkt efter då jag gjorde en del misstag...

Hade glömt att uppgradera skeppet så Subject Zero, Tali, Thane och Jacob dog... GG...

Skrivet

Varvade nyss Mass Effect 2. Blev tvungen att starta om direkt efter då jag gjorde en del misstag...

Hade glömt att uppgradera skeppet så Subject Zero, Tali, Thane och Jacob dog... GG...

Ja, det var väl Mass Effect 2 här med, i går kväll.

Och alla överlevde :D

Skrivet

Woot!? Fan vad tur att jag uppgraderade då. O.o

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...