Gäst 40200 Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Klarade nyss cod4 singleplayer, enligt mg var den för kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Lirade precis ut Mass Effect, fyyyyfaaaan vad bra spel måste jag säga. Bioware vet verkligen hur man gör bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Mass Effect 2. Lika bra som första på många sätt men lite jobbigt om man inte har en gammal save(jag fick ändrat på allt -.-), jag hatade att scanna planeterna efter resurser och saknar endless ammo :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 (redigerat) Mass Effect 2. Lika bra som första på många sätt men lite jobbigt om man inte har en gammal save(jag fick ändrat på allt -.-), jag hatade att scanna planeterna efter resurser och saknar endless ammo :/. U r a pirate omg wtf Förhandsbokade mitt ex idag, tillsammans med Bioshock 2 . (helvete, trodde det här var "Vad gör du i spelens värld"-tråden -_-') Redigerat 25 Januari 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Lirade precis ut Mass Effect 2, Bioware levererar som vanligt kvalitetsspel. Jävligt kul spel och jag njöt av varenda sekund av det, till de som har lirat ettan och funderar på tvåan säger jag bara: KÖP! Är dock lite besviken över att inte få se Talis ansikte -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Varvade nyss Mass Effect 2. Blev tvungen att starta om direkt efter då jag gjorde en del misstag... Hade glömt att uppgradera skeppet så Subject Zero, Tali, Thane och Jacob dog... GG... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Varvade nyss Mass Effect 2. Blev tvungen att starta om direkt efter då jag gjorde en del misstag... Hade glömt att uppgradera skeppet så Subject Zero, Tali, Thane och Jacob dog... GG... Ja, det var väl Mass Effect 2 här med, i går kväll. Och alla överlevde :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Varvade nyss Mass Effect 2. Blev tvungen att starta om direkt efter då jag gjorde en del misstag... Hade glömt att uppgradera skeppet så Subject Zero, Tali, Thane och Jacob dog... GG... Woot!? Fan vad tur att jag uppgraderade då. O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 (redigerat) Fable: The Lost Chapters Redigerat 6 Februari 2010 av Downz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Colin McRae DiRT. Har klarat Carrer 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 MW2.Grymt kul men kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 James Cameron's Avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.