Killingspree Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Portal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Zelda alttp.:ojag håller på och kör det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Call of Duty (1) :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Call of Juarez BiB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 The Chronicles of Riddick Escape from Butcher Bay. Grymt spel men alldeles för kort. Assault on Dark Athena nästa då? För jag tycker ärligt talat att Butcher Bay var mycket bättre. :/ Japp, håller på att spela Assault on Dark Athena nu. Jag håller med om att Butcher Bay var bättre.Ont: Indiana Jones lego var det senaste jag klarade. Det var mycket sämre än Lego Star Wars spelen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Heavy Rain! Får 10/10! Superspel finns totalt 25 spelslut och det kommer mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) New Super Mario Bros Wii och Marvel Ultimate Alliance 2(Wii). Redigerat 2 Mars 2010 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 God of War Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Gears of war 2... Har inte klarat det än men har 2 banor kvar på Hardcore :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StaffMod Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Senaste spelet jag klarade ut var Super Smash bros brawl. Förra året. Nu spelar jag bara spel som jag redan har klarat ut. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Ett "uppdrag" på Knytt storys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 (redigerat) Heavy Rain! Får 10/10! Superspel finns totalt 25 spelslut och det kommer mer! Ugh... David Cage... Pretentioner förkroppsligade... :yucky: Och ärligt talat tror jag nog att du är lite för ung för att kunna uppskatta hans spel till fullo. No offense. Klarade in other news ut Infinite Undiscovery på Normal igår. Jag var lite skeptisk inför att spela det, med tanke på den ganska ljumna kritik det ficknär det släpptes, men jag blev extremt glatt överraskad. Visst är det till stor del en enda jävla klichésoppa, men storyn har sina originella sidor, stridssystemet är skitkul spelet igenom, det har av någon fantastisk anledning regelbundna sexskämt, och Cappell och Ayas romans är bara så jävla söt. Inte kawaii, dock. Bara söt. 8/10. Minst. Redigerat 4 Mars 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.