360Xbox Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Big Game Hunter 2008 - Xbox 360 + Okej grafik + Cool bulletcam + Enkla achievements - Kort - Blir enformigt ganska snabbt - Jobbig kontroll 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 (redigerat) Dead Rising 2 - Xbox 360 + I stort sett allting från Dead Rising 1 har blivit förbättrat + Stort område att utforska + Otroligt många vapen + Combovapen + Bra story + Väldigt bra hållbarhet + Inte lika frustrerande som DR1 + Så mycket att göra + Grymt coola psychopater + Skitbra co-op - Det ända jag kommer på - Laddningstiderna 10/10 Redigerat 25 September 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Red Dead Redemption Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Halo reach.. so yeah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelbroderna Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Halo: Reach ... campaign. Helt okej spel. Är inte så mycket för FPS så kan inte bli sådär direkt överexalterad. Jag föredrar mitt spelande än mer adrenalinstint i form av digital fighting. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Lyckades slita mig från Minecraft en stund och spela klart Postal 2. Ärligt talat har jag inget alls att anmärka på, det är ett perfekt spel i precis alla avseenden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Riven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Riven Fan asså, det kanske man borde ge sig på igen. Klarade ju aldrig det som yngre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 (redigerat) LIMBO - Xbox Live Arcade + Annorlunda + Undviker att vara frustrerande + Otroligt skön atmosfär + Playdead har visat att tystnad är en musik + Läskig stämming + Tankekrävande pussel + Riktigt bra fysikmotor + Riktigt bra grafik + Secrets som gör att man spelar igenom fler gånger + Väldigt bra animationer + Inga cutscenes, bara gameplay + Väldigt fina miljöer + Kan skrämmas lite då och då - Ganska kort Ett av dom bästa spelen på Xbox Live Arcade, om du ska skaffa något, skaffa dehär! 10/10 Redigerat 9 Oktober 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 LIMBO - Xbox Live Arcade + Annorlunda + Undviker att vara frustrerande + Otroligt skön atmosfär + Playdead har visat att tystnad är en musik + Läskig stämming + Tankekrävande pussel + Riktigt bra fysikmotor + Riktigt bra grafik + Secrets som gör att man spelar igenom fler gånger + Väldigt bra animationer + Inga cutscenes, bara gameplay + Väldigt fina miljöer + Kan skrämmas lite då och då - Ganska kort Ett av dom bästa spelen på Xbox Live Arcade, om du ska skaffa något, skaffa dehär! 10/10 Sluta sno citat från LEVEL B) Deathspank: Thongs of Virtue blev jag klar med igår. Mycket mycket trevligt, även om spelmekaniken är identisk med den i ettan. Men men, varför ändra nåt som inte är trasigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Sluta sno citat från LEVEL B) Deathspank: Thongs of Virtue blev jag klar med igår. Mycket mycket trevligt, även om spelmekaniken är identisk med den i ettan. Men men, varför ändra nåt som inte är trasigt? Haha, jag visste att någon skulle ha läst det i LEVEL. :PMen det är då verkligen sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 (redigerat) LIMBO - Xbox Live Arcade + Annorlunda + Undviker att vara frustrerande + Otroligt skön atmosfär + Playdead har visat att tystnad är en musik + Läskig stämming + Tankekrävande pussel + Riktigt bra fysikmotor + Riktigt bra grafik + Secrets som gör att man spelar igenom fler gånger + Väldigt bra animationer + Inga cutscenes, bara gameplay + Väldigt fina miljöer + Kan skrämmas lite då och då - Ganska kort Ett av dom bästa spelen på Xbox Live Arcade, om du ska skaffa något, skaffa dehär! 10/10 Har testat det, av det lilla jag spela så blev jag sålt på det! dom senaste avklarade spelen för mig, halo reach och fable III Redigerat 30 Oktober 2010 av bmth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.