Distinction Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 De 3 senaste spelet jag klarade ut vad MW3, Skyrim (Kan ändå inte ta slut direkt) och BF3 (Singleplayer givetvis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Idag klarade jag ut "Halo Combat evolved anniversary" + Man kan skifta mellan gammal och ny grafik. Storyn är precis samma som i orginalet. - Multiplayer är världelöst (splitscreen) Dom skulle haft kvar samma som i orginalet, nu är det samma som i reach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Medal of Honor Breakthrough. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Jag klarade ut Batman arkham city senast :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Mw3 på veteran. (väldigt lätt) Efter jag var klar med fanskappet så stack jag direkt till Battlefield 3, Vilken lättnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 Mafia II & Tom Clancys: Rainbow 6 Vegas 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Gta Iv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Rabbids 3D Väldigt mediokert. 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 Crysis 2 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 Metal Gear Solid 2: Sons of liberty (Xbox 360) Ett vackert och fantastisk spel med intressant story! Ifall du inte har köpt Metal gear solid HD collection, så gör det! 10/10 [11/10 på grund av Snake] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 Half-Life 2 6/10 Lite för segt stundtals för att få högre betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 (redigerat) Metal gear solid 3: Snake Eater (Från HD collection) 10/10 Lite Segt i början men sen i slutet, Brilliant! Plus för Naked Snake aka Big Boss. Redigerat 9 Februari 2012 av SvenskaSpel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.