Salzalada Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Hej, nu är jag 15 år. :) Vad borde jag göra? Vad gjorde ni första dagen som 15-åring? (Förutom att köra moppe. :)) EDIT: Varför står det att jag fortfarande är 14? :< Redigerat 3 Januari 2009 av Salzalada Citera
The Moose Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Hej, nu är jag 15 år. :) Vad borde jag göra? Vad gjorde ni första dagen som 15-åring? (Förutom att köra moppe. :)) EDIT: Varför står det att jag fortfarande är 14? :< Grattis I guess. Du får kanske ändra inställningarna på din ålder, kolla att du angett rätt födelsedatum osv. Citera
Gäst hejhejhej Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 RÖKA! kn*lla! DRICKA! KNARKA! SUPA! ÅKA PÅ FARLIGA ÅBÄKEN! och fiska............ (ironi om ni inte fatta ) du har antagligen fyllt i fel födelsedatum Citera
TiredRacoon Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Löjligt, 15? Vem bryr sig? Inget speciellt lol. Citera
MaryJane Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Löjligt, 15? Vem bryr sig? Inget speciellt lol. MM precis, Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Tss, 15 år. Det är inget special edition. Starta en ny onödig tråd när du blir 18, det är då allvaret börjar. Citera
WASD Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) Hej, nu är jag 15 år. :) Vad borde jag göra? Vad gjorde ni första dagen som 15-åring? (Förutom att köra moppe. :)) EDIT: Varför står det att jag fortfarande är 14? :< Grattis I guess. Du får kanske ändra inställningarna på din ålder, kolla att du angett rätt födelsedatum osv. nej det är nog bara buggat, det står " 15 år gammal " i hans profil "Född Jan-4-1994" Redigerat 4 Januari 2009 av WASD Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.