D48 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 undrar om det är säkert att handla där ifrån? support m.m? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 undrar om det är säkert att handla där ifrån? support m.m?Ja det är säkert att handla från komplett fär jag har handlat där mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 undrar om det är säkert att handla där ifrån? support m.m?Ja det är säkert att handla från komplett fär jag har handlat där mycket har du fått bra support om det har varit ngt då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) undrar om det är säkert att handla där ifrån? support m.m?Ja det är säkert att handla från komplett fär jag har handlat där mycket har du fått bra support om det har varit ngt då?? Ja du kan lita på dom. Snabba leveranser och bra kund support. Jag ringde dom efter att jag hade köpt pc i delar och hade problem med att få moderkortet att funka. Fick steg för steg hjälp :). Redigerat 5 Januari 2009 av Parkour Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Komplett är garanterat säkert. Dessutom måste de nog ha de snabbaste leveranserna som finns. Beställ idag, få saken imorgon, senast i övermorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Ja, Komplett är ett stort internetföretag här i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Bäst support, lager och leverans. Priserna är inte de bästa men det får man stå ut med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Bäst support, lager och leverans. Priserna är inte de bästa men det får man stå ut med.priserna duger ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Bäst support, lager och leverans. Priserna är inte de bästa men det får man stå ut med.priserna duger ;) Inte jämfört med datorbutiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Bäst support, lager och leverans. Priserna är inte de bästa men det får man stå ut med. priserna duger ;) Inte jämfört med datorbutiken. som gick i konkurs :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Bäst support, lager och leverans. Priserna är inte de bästa men det får man stå ut med. priserna duger ;) Inte jämfört med datorbutiken. som gick i konkurs :( fast en eller två extra hundralappar är inte så farligt om det är bra support tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Bäst support, lager och leverans. Priserna är inte de bästa men det får man stå ut med. priserna duger ;) Inte jämfört med datorbutiken. som gick i konkurs :( fast en eller två extra hundralappar är inte så farligt om det är bra support tycker jag. Just det. Och att få grejerna efter en eller två dagar istället för konkursgångna Datorbutikens ibland flera veckors väntetid är klockrent. Inet.se är motsvarig komplett.se och enbart säljer i Sverige och som dessutom har lägre priser på det mesta. Supporten är bäst just som komplett.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.