Gäst ihabba123 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Länge leve Member! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) SHIT VAD SPÄNNANDE! HAN LÄSER TRÅDEN! MESSIAS LÄSER TRÅDEN! Edit: NU SKRIVER HAN! Redigerat 5 Januari 2009 av Aircondition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Varför gör ni sådana här trådar? Jag har anmält det och det ska granskas snart. Jag har inte skapat en till användare, jag har bara denna. Jag tycker det är orisktabelt att starta sådana här trådar, onödigt det vill säga. Moderator - Lås. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Hur gammal är du? Är det sant att du har superhjältekrafter? Var det verkligen du som skapade jorden Member? Hur gjorde du när du besegrade Akilles med bakbundna händer? Får man äta hur mycket godis man vill när man är så häftig som dig? När jag blir stor ska jag bli precis som dig Member! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 orisktabelt wat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Lol varför så taskiga? ska snart starta en tråd om dig "Aircondition" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Lol varför så taskiga? ska snart starta en tråd om dig "Aircondition"Det vågar du inte. Vem har varit taskig lol? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 mKay ? :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Lol varför så taskiga? ska snart starta en tråd om dig "Aircondition" Tror inte att någon kommer skratta åt Airconditions citat eftersom de oftast är väldigt vettiga. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) Hehe nu måste jag säga att det här var roligt ;: Jag tycker det är orisktabelt att starta sådana här trådar, onödigt det vill säga Redigerat 5 Januari 2009 av ihabba123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Lol varför så taskiga? ska snart starta en tråd om dig "Aircondition" Haha lycka till med att hitta nåt D: Hur gammal är du? Är det sant att du har superhjältekrafter? Var det verkligen du som skapade jorden Member? Hur gjorde du när du besegrade Akilles med bakbundna händer? Får man äta hur mycket godis man vill när man är så häftig som dig? När jag blir stor ska jag bli precis som dig Member! AHAHAHAHA :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Varför gör ni sådana här trådar? Jag har anmält det och det ska granskas snart. Jag har inte skapat en till användare, jag har bara denna. Jag tycker det är orisktabelt att starta sådana här trådar, onödigt det vill säga. Moderator - Lås. Ett till citat du kan adda rofl. orisktabelt = inget ord oriskabelt = INTE samma sak som onödigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg