Aircondition Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) SHIT VAD SPÄNNANDE! HAN LÄSER TRÅDEN! MESSIAS LÄSER TRÅDEN! Edit: NU SKRIVER HAN! Redigerat 5 Januari 2009 av Aircondition
Gäst Member Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Varför gör ni sådana här trådar? Jag har anmält det och det ska granskas snart. Jag har inte skapat en till användare, jag har bara denna. Jag tycker det är orisktabelt att starta sådana här trådar, onödigt det vill säga. Moderator - Lås.
Aircondition Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Hur gammal är du? Är det sant att du har superhjältekrafter? Var det verkligen du som skapade jorden Member? Hur gjorde du när du besegrade Akilles med bakbundna händer? Får man äta hur mycket godis man vill när man är så häftig som dig? När jag blir stor ska jag bli precis som dig Member!
Gäst ihabba123 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Lol varför så taskiga? ska snart starta en tråd om dig "Aircondition"
Aircondition Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Lol varför så taskiga? ska snart starta en tråd om dig "Aircondition"Det vågar du inte. Vem har varit taskig lol?
Garone Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Lol varför så taskiga? ska snart starta en tråd om dig "Aircondition" Tror inte att någon kommer skratta åt Airconditions citat eftersom de oftast är väldigt vettiga. :S
Gäst ihabba123 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) Hehe nu måste jag säga att det här var roligt ;: Jag tycker det är orisktabelt att starta sådana här trådar, onödigt det vill säga Redigerat 5 Januari 2009 av ihabba123
eeewwhh Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Lol varför så taskiga? ska snart starta en tråd om dig "Aircondition" Haha lycka till med att hitta nåt D: Hur gammal är du? Är det sant att du har superhjältekrafter? Var det verkligen du som skapade jorden Member? Hur gjorde du när du besegrade Akilles med bakbundna händer? Får man äta hur mycket godis man vill när man är så häftig som dig? När jag blir stor ska jag bli precis som dig Member! AHAHAHAHA :D
Gäst Mîhker Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Varför gör ni sådana här trådar? Jag har anmält det och det ska granskas snart. Jag har inte skapat en till användare, jag har bara denna. Jag tycker det är orisktabelt att starta sådana här trådar, onödigt det vill säga. Moderator - Lås. Ett till citat du kan adda rofl. orisktabelt = inget ord oriskabelt = INTE samma sak som onödigt
Rekommendera inlägg