Musten Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 GTA IV laggar/hackar även på de lägsta grafikinställningarna. Jag förstår inte varför, eftersom jag har Ati Radeon HD4870 X2, ett av de bästa grafikkorten just nu. Vad kan det vara? Provat att avsluta alla onödiga program och processer innan jag kör men fortfarande lagg. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Du kanske har kass processor hastighet eller kass processor. Pröva din dator på gta iv här. http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Så kan du se om det är något fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) GTA IV laggar/hackar även på de lägsta grafikinställningarna. Jag förstår inte varför, eftersom jag har Ati Radeon HD4870 X2, ett av de bästa grafikkorten just nu. Vad kan det vara? Provat att avsluta alla onödiga program och processer innan jag kör men fortfarande lagg. :/Hur mycket ram minne har du och vad har du för processor? Redigerat 6 Januari 2009 av Planin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Gta 4 till pc är sjukt ooptimerat så det laggar på de flesta dator oavsett hur bra dator man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Säg vad du har för fps istället för att säga att det hackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Googlade lite och såg att fler personer med 4870X2 hade liknande problem. Allt man kan göra är att vänta på patcher/drivare som fixar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Från en säker källa: Om det laggar för folk med ATI RADEON 4870 så borde det inte gå med något grafikkort alls... Men det beror som sagt på vissa faktorer. Spelet är inte perfekt programerat och funkar inte så bra som det borde. antar att du får vänta på en patch i framtiden som fixar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Från en säker källa: Om det laggar för folk med ATI RADEON 4870 så borde det inte gå med något grafikkort alls... Men det beror som sagt på vissa faktorer. Spelet är inte perfekt programerat och funkar inte så bra som det borde. antar att du får vänta på en patch i framtiden som fixar det Ja, för att det är ju inte grafikkortets styrka det är fel på. Utan att det är så dåligt optimerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Du kanske har kass processor hastighet eller kass processor. Pröva din dator på gta iv här. http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Så kan du se om det är något fel. Har Intel Core 2 Quad Q6600 2.40ghz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jo, vänta på patchar är det bästa man kan göra. Jag har inte spelat det på ett tag då jag har tröttnat på allt flimmer i spelet. Jag kan passa på att fråga en sak. Laddas patchar ner automatiskt eller ska man ladda ner dom som vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jo, vänta på patchar är det bästa man kan göra. Jag har inte spelat det på ett tag då jag har tröttnat på allt flimmer i spelet. Jag kan passa på att fråga en sak. Laddas patchar ner automatiskt eller ska man ladda ner dom som vanligt? De laddas ner automatiskt via Windows Live om du är uppkopplad mot internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jo, vänta på patchar är det bästa man kan göra. Jag har inte spelat det på ett tag då jag har tröttnat på allt flimmer i spelet. Jag kan passa på att fråga en sak. Laddas patchar ner automatiskt eller ska man ladda ner dom som vanligt? De laddas ner automatiskt via Windows Live om du är uppkopplad mot internet. Ok, bra att veta. Då behöver jag inte tänka på det. Om det fungerar så att säga :P GTA IV is the piip... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.