bisa Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Jag fattar inte riktigt vad Motherlode går ut på. Man borar bara långt ner i marken. Jag tror att man ska rädda den där gruvarbetaren som komer upp ibland. Och jag kan bara komma ner till nåt på femtusen meter sen sprängs jag utan att bora på lavan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Det heter Motherload, "Motherlode" är ett fusk på sims 2. Spelet går ut på att skaffa mycket pengar för att kunna köpa det bästa av allt för att sen kunna gräva ner djupare än vad man får enligt din arbetsgivare och vad du hittar där nere tänker jag inte spoila. Varför du sprängs vid 5000 meter är antingen därför du får slut på bensin eller så dör du av en smäll och du har ingen sköld kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bisa Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 (redigerat) Jag sprängs inte för bensinen tar slut eller alla liven. Varje gång jag åker upp så tömer jag banken sen lagar jag maskinen sen sparar jag å sen tankar jag. Redigerat 9 Januari 2009 av bisa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 men när du kommer så långt ner i marken så måste du ha en bra sköld typ, annars sprängs du av den gasen som finns där nere :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bisa Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Jag körde det presis nu jag fick alla bästa grejer se när jag var nere på femtusen blev det en exposion men jag dog inte men tappa mycke liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 mm exact och då är det bara att teleportera sig upp och reparera sig igen så kan man fortsätta gräva tills man finner motherload :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bisa Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Vad är Motherlode egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 fösta länken på google? http://www.miniclip.com/games/motherload/en/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Vad är Motherlode egentligen.Motherload heter det fortfarande och det är namnet på spelet. Man finner inte "Motherload" längst ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag tycker spelet är kul, det går kort sagt ut på att gräva sig ner till mineraler, åka upp och sälja dom, köpa uppgraderingar och sedan gräva ännu längre ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 skoj, snyggt och ganska enkelt spel. funkar perfekt som nån timmas tidsfördriv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.