Gäst Mangekyoucake Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Nu denna helgen skall jag sporta väldigt mycket. Blir väl Tennis och springa 2 mil också. Har tagit en paus från allt detta, för jag har haft en väldigt allvarligt skada. Sedan så skall jag väl bara ta det lungt. "vad mycket sport, kära ripoffer!" Idga har jag pluggat, ska äta frukost nu, sen typ lira tv-spel eller skoja lite vid datorn ;3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Blir Nintendo DS för mig idag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Det är helg igen, vad händer? Har precis varit ute men drog hem p.g.a att jag ej orkade med. Aja, vad händer denna helg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Ska på öppet hus i mon. Sen vet jag inte så mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Fotbollsträning kl 13.00 utomhus i -9 grader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Skall väl vara hemma och lyssna på musik. Och vara med polarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Fotbollsträning kl 13.00 utomhus i -9 grader...Hehe typ - 20/15 här :PAnnars så har jag redan haft träning (inomhus gräs), ska spela gitarr och va med kompisar resten av dan tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Jag ska fara på en hockey match Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Hockey match idag, sen senare på kvällen så blir det en rematch om mästerskaps bältet.. Vilket jag tog förra helgen : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 firade väns 18-års dag igår. idag ska jag äta och dricka gott, öva, samt förmodligen se på tv ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Hockey match idag, sen senare på kvällen så blir det en rematch om mästerskaps bältet.. Vilket jag tog förra helgen : >Sport? För övrigt så har jag bara suttit framför datorn, det var inte så kallt på träningen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Innebandy och ska vell över till en polare senare under kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.