The Moose Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Helgen är snart slut, ny skön vecka, sportlov för vissa. Själv är jag ledig från och med torsdag, sen har jag sportlov. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Helgen är snart slut, ny skön vecka, sportlov för vissa. Själv är jag ledig från och med torsdag, sen har jag sportlov. :DJag kommer vara ledig på onsdag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Chill söndag. -_- Samma här alx ;> Nej nej, 29 ser du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 På fredag så var det poker kväll med grabbarna då vi bara softade, inte ett enda fruntimmer på hela kvällen, vi drack cola och öl och skrattade och självklart tog jag hem storpotten på 80 kronor :) Blev 4 cheese burgare, 1 cola och en milkshake dagen därpå! :) Riktigt rolig kväll. På lördag åkte jag på stan med några från gårdagen och handlade bla. ett par byxor för 1200 spänn (50% rea) och en tröjja för typ 128 spänn på HM. På kvällen drog vi och köpte en liter hembränt av en kille och drog senare på en sjukt lame fest där polisen kom 3 gånger innan vi beslöt oss för att åka hem. Men då kommer det inga bussar, folket vid busstationen blev mer och mer, och min kompis som jag har kännt i ca några månader var packad som ett svin efter att ha dragit i sig alldelses för mycket sprit kastade sin flaska på vägen så den gick sönt, en 90:a lackar då ur och ger han en snyting, polisen kommer och självklart ska jag ta tag i snacket, men får bara skit av idiot poliserna som vägrar lyssna. Blev bara problem och idioter som slogs så vi tog taxi hem på 200 spänn som vi splittade på 5 pers :) Väl hemma lyssnar man självklart på problem från ett fruntimmer vars fest man gärna skulle vilja- men fick inte gå på. (only girls). Idag så åkte jag iväg och åkte snowboard i 4 timmar och sen drog jag hem och softade, försöker få tag i en tjej som tydligen har gått under jorden, har ingen aning om vad jag ska göra ikväll men jag får ringa runt eller softa vid datorn, tare lungt. Det var min helg det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Hade födelesedag igår, det var skittrevligt. =)Grattis i efterskott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 (redigerat) Hade födelesedag igår, det var skittrevligt. =)Jag tror knappast att du fyllde 29... Redigerat 15 Februari 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Raeven; Ah visst f*n! 13 år på en dag! Fort han växer! Idag blev det Guitar hero, tv-titt och datorslapp..:'d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Raeven; Ah visst f*n! 13 år på en dag! Fort han växer! Idag blev det Guitar hero, tv-titt och datorslapp..:'d Samma här!:D Med anna<3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Idag spelade jag Dark Sector och bara låg i soffan. En slapp dag rättare sagt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Var med en kompis hela helgen. Men nu är det sportlov. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Sportlov är riktigt gött :lol: Fyller år på Söndag ! JAG KRÄVER TÅRTA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rude Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Ja få se nu nästa helg ska man ut i backen och åka, sen på kvällarna så blir det film och popcorn eller kanske inte varje kväll. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.