The Moose Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Torskade semifinalen :( Gjorde dock ett mål =) Nu ska jag lana CoD: WaW med en kompis på PS3 ^^ Låter härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 (redigerat) Level 29 nu på min mage, farmar copper ore just nu så man kan få pengar till mount. Redigerat 7 Mars 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Torskade semifinalen :( Gjorde dock ett mål =) Nu ska jag lana CoD: WaW med en kompis på PS3 ^^ Låter härligt! Du menar att det var härligt att vi torskade semifinalen? ;P Ska lana strax...så fort min kompis dyker upp ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Ska se film ikväll, vet dock inte vilken. Chips och popcorn till. Ska kanske spela Condemned 2 eller Saints Row 2 ikväll också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Torskade semifinalen :( Gjorde dock ett mål =) Nu ska jag lana CoD: WaW med en kompis på PS3 ^^ Låter härligt! Du menar att det var härligt att vi torskade semifinalen? ;P Ska lana strax...så fort min kompis dyker upp ^^ Nej att du ska lana med PS3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 ikväll ser det ut att bli zombies på kb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 (redigerat) Blir en hel dag med matematik idag. =/ Måste läsa linjära ekvationssystem, fattar inte ett dugg om detta. Redigerat 8 Mars 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Blir en hel dag med matematik idag. =/ Måste läsa linjära ekvationssystem, fattar inte ett dugg om detta. Låter inte särskilt kul har dock en del arbete själv att lära mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Festade i fredags, rätt trevligt :) Lite lame, rätt mycket folk fast ingen dansade -.- Festade i lördags också, trevligt i början, sedan dog högtalarna och 1/3 av folket drog, sen fick vi igång det och då börjar några killar bråka över en tjej som slutar med att "aina" (polisen) kommer med backup på 6 st. Och man får en grov upplevelse av rasistiska poliser, igen. Jag som svensk går och "kaxxar" med polisen och försöker få dom därifrån, men dom ignorerar mig och halvt skrattar åt mig, med mig. Men så fort en "turk" går förbi, nykter som ett svin så åker han in i polisbilen dirr... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Igår; Hemma ingenting. Idag; Plugga svenska, SO, matte, engelska och hemkunskap inför prov och läxförhör + inlämningar i alla ämnen denna vecka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 I helgen blir det fest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 I helgen blir det WoW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.