Raptomex Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Då var det lov. Tjejen som man har haft kontakt med, eller vad man ska säga (?) åker bort hela lovet, det är trevligt. Bio imorgon, Kenny Stjärnjägare med kompisar (dem röstade bort fast and furious 3 mot 1 :( ) Har du redan lov? :(Mitt lov sker vecka 16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Helg och lov, shit va gött! Har också haft prao den här veckan på Schenker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 jaha då var det helg igen nu blir det godis 2,5 kilo en 2 liters cola och dead space till 360 249 kr vilket fynd jaha det var det roliga nu till det lite mindre roliga måste skriva en uppsats om en bok jag inte läst klart :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Helg och lov, det blir mycket CoD 4 samt sprite, inte mycket annat planerat. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Valhalla, stan, köpa nytt vax, spela lite GTA & CoD, träning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Spelade Left 4 Dead i 4 timmar nyss :D Men imorgon kväll kommer jag se film och käka chips och popcorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 (redigerat) Chill-helg, LOV om en vecka! :D Redigerat 4 April 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Helg! Festa, första planerade festen på länge ikväll ^^ annars blire att man drar runt på B-fester, hoppas det blir skojj iaf! :) Annars ska jag spela Cs med några polare och kanske dra ett natt lan på söndag, får se om man orkar. Juste, kolla på One Piece, har jag f*n börjat med! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 jaha i lördags förstördes hella min helg och troligast mitt lov pga av en 14 åring som körde en trimmad moped och körde på mig när jag skulle gå över vägen. f*n vad jag hatar folk som håller på sådär. det polisanmäldes och jag fick sex tusen i skadestånd så det var lite sweet i allfall men det suger i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 jaha i lördags förstördes hella min helg och troligast mitt lov pga av en 14 åring som körde en trimmad moped och körde på mig när jag skulle gå över vägen. f*n vad jag hatar folk so Nån håller på sådär. det polisanmäldes och jag fick sex tusen i skadestånd så det var lite sweet i allfall men det suger i längden. Skadade du dig allvarligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 hade fotbolls cup igår, kom 1:a :P vi vann en stor pokal och medaljer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Den hära helgen har jag bara softat och spelat dator :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.