The Moose Skrivet 21 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Är det bara jag som tycker att veckorna rinner iväg? Hursomhelst, blir väl let's dance ikväll och har ett antal uppsatser jag måste skriva, bl.a engelsk, svensk och en fysik uppsats. Så jag kommer nog att kämpa med dem under helgen, ska även fixa 78 woodcutting på RuneScape. ;) Nästa vecka så har jag prao, eller APU som det heter och veckan efter så är det lov. :) Lov?!Lyllos dig!Jaja jag ska väl göra det vanliga kolla på hjälp,slappa och plugga alltså bra helg! Oj, såg jag att jag skrev fel på en sak.Nästa vecka så har jag APU, och veckan efter så är jag ledig för att jag ska åka bort, ska till England. http://www.virginmedia.com/microsites/movies/slideshow/simpsons-extras/img_1.jpg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Ska se Friday The 13th, den nya ikväll. Med chips+popcorn och dricka :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Ska dela ett flak öl med en kompis på en fest. ciao Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Min pappa dampa sönder om att Friday The 13th var den sämsta filmen nånsing :o Jag tyckte den ägde... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 sitter och snackar just nu med två snygga tjejer hemma hos mig ^^ en är från spanien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 sitter och snackar just nu med två snygga tjejer hemma hos mig ^^ en är från spanien.vad i h*lvete gör du på fuska.se då? =/ fest igår. sjuk idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Heeeeeelg! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Heeeeeelg! :DHurra!!Jag ska spela Xbox Live, käka chips, popcorn och dricka läsk på lördag kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Heeeeeelg! :D jaaaaaaaapp!! ska ha lagfotografering på söndag med fotbolls laget,idag ska jag titta på let´s danse med chips och dricka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Blir väl WoW. Träning imorgon och på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Idag skall jag chilla med en polare och sånt mannen imorgon skall jag på fest å sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 AAHHH f*n vad skönt med helg... Det firades med filmen News Movie med en kompis! ^^ Sitter nu vid dator och ska nof faktist ta o gå och lägga mig... blir (NOT) en tuff dag imorrn. Snarare en riktigt skön dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.