The Moose Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Trevlig helg allesammans! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Sitter i bilen påväg mot västkusten nu, hoppas det blir fint väder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Idag har jag tränat på att köra på bakhjulet med min cross... Jag kommer upp med understa delen av framhjulet ca 4dm och kan köra så i ca 2-3m :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Idag har jag tränat på att köra på bakhjulet med min cross... Jag kommer upp med understa delen av framhjulet ca 4dm och kan köra så i ca 2-3m :)Åhh, jag kommer ihåg när jag skulle växla till 3:an och släppte kopplingen direkt och full gas, haha. Åkte på bakhjulet 5-6m, det var när jag var ny med koppling på min fiddy ;P På Fredag fyller jag år, kalas hela helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Idag har jag tränat på att köra på bakhjulet med min cross... Jag kommer upp med understa delen av framhjulet ca 4dm och kan köra så i ca 2-3m :)Åhh, jag kommer ihåg när jag skulle växla till 3:an och släppte kopplingen direkt och full gas, haha. Åkte på bakhjulet 5-6m, det var när jag var ny med koppling på min fiddy ;P På Fredag fyller jag år, kalas hela helgen. LA du i 3 när du skulle starta? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Helgen som kommer blir "jättetrevlig", jobbar 07:30-16 fre-sön. Missar så jävla mkt roligt bara för det (n) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Idag har jag tränat på att köra på bakhjulet med min cross... Jag kommer upp med understa delen av framhjulet ca 4dm och kan köra så i ca 2-3m :) Åhh, jag kommer ihåg när jag skulle växla till 3:an och släppte kopplingen direkt och full gas, haha. Åkte på bakhjulet 5-6m, det var när jag var ny med koppling på min fiddy ;P På Fredag fyller jag år, kalas hela helgen. LA du i 3 när du skulle starta? :huh: Nej -.-' Men jag brukar starta på 2, 1:an är så seg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Helgen som kommer blir "jättetrevlig", jobbar 07:30-16 fre-sön. Missar så jävla mkt roligt bara för det (n) Man ska vara glad att man har jobb, glöm inte det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Idag har jag tränat på att köra på bakhjulet med min cross... Jag kommer upp med understa delen av framhjulet ca 4dm och kan köra så i ca 2-3m :) Åhh, jag kommer ihåg när jag skulle växla till 3:an och släppte kopplingen direkt och full gas, haha. Åkte på bakhjulet 5-6m, det var när jag var ny med koppling på min fiddy ;P På Fredag fyller jag år, kalas hela helgen. LA du i 3 när du skulle starta? :huh: Nej -.-' Men jag brukar starta på 2, 1:an är så seg. Det sliter på kopplingen, bara så du vet! Att du inte hade händelsen på film :D Synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Idag har jag tränat på att köra på bakhjulet med min cross... Jag kommer upp med understa delen av framhjulet ca 4dm och kan köra så i ca 2-3m :) Åhh, jag kommer ihåg när jag skulle växla till 3:an och släppte kopplingen direkt och full gas, haha. Åkte på bakhjulet 5-6m, det var när jag var ny med koppling på min fiddy ;P På Fredag fyller jag år, kalas hela helgen. LA du i 3 när du skulle starta? :huh: Nej -.-' Men jag brukar starta på 2, 1:an är så seg. Det sliter på kopplingen, bara så du vet! Att du inte hade händelsen på film :D Synd! Aa, jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 1:an seg? o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Trevlig helg allihopa. Idag blir det nog lugn lördag, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.