Hoppa till innehåll

Ta Bort Sina Egna Inlägg.


Gäst Payback

Rekommendera inlägg

Gäst Payback

Jag tycker att det borde finnas en funktion att man kan ta bort sina egna inlägg, har sett det på andra forum. Så t.ex om man skrev ett inlägg man sen själv tycker är dåligt, kan man bara ta bort det utan några större besvär :P

Redigerat av Payback
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Payback

Vad lata ni admins/moderator är. Om 2 år kommer max 10 personer vara aktiva på fuska.se :angry:

Tror inte det. Tror det kommer vara mera än nu, Och lättare regler p.g.a invasion av spammare. Redigerat av Payback
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man tänker logiskt och om du vill ta bort dina inlägg eller om stör dig på andras inlägg, så anmäl de, så kommer Admin eller moderatorerna kolla på de så fort de har tid.

 

Det finns inte mer att göra åt saken, Admin säger ju själv att en sådan funktion inte kommer komma, och då måste jag bara hålla med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

såg det här ämnet efter ett annat ämne där jag postade det som jag skulle kunna ha postat här (hängde ni med? :P )

 

så jag kopierar över det hit. det jag vill komma fram till är att detta inte är spam även om jag skriver samma sak på två olika ställen. hade funktionen som diskuterats här funnits hade jag omedelbart gått tillbaka till det andra ämnet och tagit bort min post, vilket tyvärr inte går nu.

 

Bra förslag. Kan även vara bra om man kan ta bort sina inlägg också, typ t.ex. om man skriver nåt samtidigt eller inte ser att det finns 2 sidor.

Förra månaden så diskuterade jag med admin om man kunde ta bort sina inlägg man har gjort.

Fick svar om att om kunde ta bort sina inlägg, så kunde man ta bort ens inlägg om det hade blivit anmält.. Så att man kan ta bort sina inlägg kommer aldrig inträffa på fuska.se.

 

 

man kan ju iofs fråga sig vad som är viktigast, att forumet är fritt från regelbrott eller att folk blir varnade, hade man haft möjlighet att ta bort sitt eget inlägg om man bröt mot en regel så hade man ju själv insett att man gjorde fel och saken är ur vägen och man slipper bli varnad. det viktiga är väl ändå inte att folk blir straffade för regelbrott, utan att de inte GÖR regelbrott?

 

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det borde finnas en funktion att man kan ta bort sina egna inlägg, har sett det på andra forum. Så t.ex om man skrev ett inlägg man sen själv tycker är dåligt, kan man bara ta bort det utan några större besvär :P

En sådan funktion skulle skapa mycket förvirring.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det borde finnas en funktion att man kan ta bort sina egna inlägg, har sett det på andra forum. Så t.ex om man skrev ett inlägg man sen själv tycker är dåligt, kan man bara ta bort det utan några större besvär :P

En sådan funktion skulle skapa mycket förvirring.

 

jag förstår vad du menar, om folk började ta bort sina inlägg så skulle man tillslut inte fatta vad tråden handlade om, men sätt en tidsspärr på et då, t.ex. att man bara kan ta bort sitt inlägg inom 24 timmar efter att man har postat det, eller ännu mindre, 1 timma kanske. jag tycker att funktionen skulle vara bra eftersom det ger alla en "andra chans" i alla lägen, vilket jag tycker forumet behöver.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänk på vad du skriver.

Eller redigera inlägget.

Svårare än så är det inte..

jo men ett inlägg som det bara står...:

 

"OJ EDIT!"

 

..i kan ju räknas som spam, och om man gör ett sånt inlägg och anmäler det och vill att en mod tar bort det.... det är ju bara onödigt tidskrävande, bättre att kunna ta bort det själv. jag menar, hela funktionen avlastar ju bara modarnas arbete utan risk att användare saboterar för varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...