Ceto Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Jag brukar spela spel lite då och då och när jag spelar blir det inte rätt skärm upplösning fast jag har rätt upplösning på spelet när man inte är inne i spelet så är det bra då visar det rätt men när man går in i spelen blir det tjokt svart på båda sidorna t.ex. när jag sitter och spelar cs OBS har 22 tums skärm trycker på auto det fungerar inte så jag vet inte vad jag ska göra för jag vill inte ha det så det är inte så speccielt kul och spela med 5 tum mindre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 22 tums skärmar har väl 1680x1050? Det har min iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag brukar spela spel lite då och då och när jag spelar blir det inte rätt skärm upplösning fast jag har rätt upplösning på spelet när man inte är inne i spelet så är det bra då visar det rätt men när man går in i spelen blir det tjokt svart på båda sidorna t.ex. när jag sitter och spelar cs OBS har 22 tums skärm trycker på auto det fungerar inte så jag vet inte vad jag ska göra för jag vill inte ha det så det är inte så speccielt kul och spela med 5 tum mindre.... alla inställningar finns i options. om det är css så ta 16:4 o sen välj högsta upplösningen. tror det finns andra program som man kan configa i, fast vet inte namn på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 det är cs 1,6 och även om jag tar den största upplösningen finns det svart på båda sidorna cs inställningar : 1280 x 960 Screen option : Widescreen & Normal <---- jag har normal 1680 x 1050 ( out of range på wide screen 1600 + ) det finns inte 16:4 + Det finns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Finns en knapp på din skärm som heter 'auto-adjust'. Den fixar de svarta pelarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Finns en knapp på din skärm som heter 'auto-adjust'. Den fixar de svarta pelarna.han hade ju provat det skrev han Är det bara 1.6? isf är det förmodligen något med inställningarna, prova all möjliga inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 12 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 (redigerat) Nej det är på lite andra spel med jag hade wow trial skulle testa det det var så med där. Men på skrivbordet är det ingen problem. Redigerat 12 Januari 2009 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Prova att uppdatera drivrutiner för ditt grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 öppna upp steam och högerkicka på counter-strike och välj egenskaper och sedan Launch Options och skriv in -w 1680 -h 1050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 14 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 ok om det inte funkar vad ska jag göra för att få tillbaka normala options? t.ex. Out of range! Vad gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 ok om det inte funkar vad ska jag göra för att få tillbaka normala options? t.ex. Out of range! Vad gör jag då? Prova ändra upplösningen på skrivbordet, funkade för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 (redigerat) ok om det inte funkar vad ska jag göra för att få tillbaka normala options? t.ex. Out of range! Vad gör jag då? Ändrar det till typ -w 800 -h 600 Redigerat 14 Januari 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.