Hoppa till innehåll

Skärm Upplösning


Ceto

Rekommendera inlägg

Jag brukar spela spel lite då och då och när jag spelar blir det inte rätt skärm upplösning fast jag har rätt upplösning på spelet när man inte är inne i spelet så är det bra då visar det rätt men när man går in i spelen blir det tjokt svart på båda sidorna t.ex. när jag sitter och spelar cs OBS har 22 tums skärm trycker på auto det fungerar inte så jag vet inte vad jag ska göra för jag vill inte ha det så det är inte så speccielt kul och spela med 5 tum mindre....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag brukar spela spel lite då och då och när jag spelar blir det inte rätt skärm upplösning fast jag har rätt upplösning på spelet när man inte är inne i spelet så är det bra då visar det rätt men när man går in i spelen blir det tjokt svart på båda sidorna t.ex. när jag sitter och spelar cs OBS har 22 tums skärm trycker på auto det fungerar inte så jag vet inte vad jag ska göra för jag vill inte ha det så det är inte så speccielt kul och spela med 5 tum mindre....

alla inställningar finns i options. om det är css så ta 16:4 o sen välj högsta upplösningen. tror det finns andra program som man kan configa i, fast vet inte namn på dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är cs 1,6 och även om jag tar den största upplösningen finns det svart på båda sidorna

 

cs inställningar :

 

1280 x 960

 

Screen option :

 

Widescreen

&

Normal <---- jag har normal 1680 x 1050 ( out of range på wide screen 1600 + )

 

 

det finns inte 16:4 + Det finns inte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...