Fality Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 successful troll is successful Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Kan some body please länka? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 till hans tråd? http://www.fuska.se/forum/Hur_Tar_Man_Bort...al-t115017.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Hej. Jag heter TeQ. Jag är bror till Melvispressby. Han vill säga förlåt till alla som han kanske sårat. Han hade bara en dålig dag. Det händer oss alla. Han vill såklart inte ta bort sin sida, han tycker fuska.se är bra. Vill ni förlåta honom?? Han ville iaf. säga förlåt... :D jag förlåter dig :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 till hans tråd? http://www.fuska.se/forum/Hur_Tar_Man_Bort...al-t115017.html tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Hej. Jag heter TeQ. Jag är bror till Melvispressby. Han vill säga förlåt till alla som han kanske sårat. Han hade bara en dålig dag. Det händer oss alla. Han vill såklart inte ta bort sin sida, han tycker fuska.se är bra. Vill ni förlåta honom?? Han ville iaf. säga förlåt... :D Är ni tvillingar?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 nej det är samma person xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TeQ Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 det e inte samma person....okej då.......men jag ångrade att jag höll på sådär :P aja ska ta mitt straff och vänta....men varför är detta ämne anmält? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 det e inte samma person....okej då.......men jag ångrade att jag höll på sådär :P aja ska ta mitt straff och vänta....men varför är detta ämne anmält? Jag hoppas att du vet att du bryter mot ännu en regel genom att göra en ny användare :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 det e inte samma person....okej då.......men jag ångrade att jag höll på sådär :P aja ska ta mitt straff och vänta....men varför är detta ämne anmält? omg vetarN :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TeQ Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Man ska stå sitt kast, även om man hade en dålig dag eller ej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg