WASD Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) Ska prova det om jag skaffar en iPod/iPhone Redigerat 10 Januari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Men blire inte allt för trögt att spela? han sa väll 3fps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Cool, synd att jag inte har iPod/iPhone, WOW eller XP PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Men blire inte allt för trögt att spela? han sa väll 3fps?Jo, men det beror inte på att iPoden är dålig, det är styrkan i det trådlösa nätverket tror jag, det funkar ju fortfarande, tänk bara om din skola har trådlöst nätverk^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Ändå fett ändå fett.. när kommer runescape? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Hm...nu kan wow nördarna spela wow i skolan också :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) Ändå fett ändå fett.. när kommer runescape? XDdet funkar till runescape, grejen programmet gör är att den använder ipoden som PC skärm+mus+tangentbord, alla spel funkar altså Redigerat 10 Januari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Coolt! :D fast pallar inte ha en ipodtouch/iphone längre.. vanlig mobiltelefon ist :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Men blire inte allt för trögt att spela? han sa väll 3fps?Jo, men det beror inte på att iPoden är dålig, det är styrkan i det trådlösa nätverket tror jag, det funkar ju fortfarande, tänk bara om din skola har trådlöst nätverk^^ ... rent otroligt att den ens kan starta spelet.. varför skulle den låga fpsen bero på internetet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) Men blire inte allt för trögt att spela? han sa väll 3fps? Jo, men det beror inte på att iPoden är dålig, det är styrkan i det trådlösa nätverket tror jag, det funkar ju fortfarande, tänk bara om din skola har trådlöst nätverk^^ ... rent otroligt att den ens kan starta spelet.. varför skulle den låga fpsen bero på internetet.. det skrev jag tidigare och det säger dom i filmen, man använder ipoden som skärm bara, det är inte den som genererar grafiken. och därmed funkar alla PC-spel på den Redigerat 10 Januari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Men blire inte allt för trögt att spela? han sa väll 3fps? Jo, men det beror inte på att iPoden är dålig, det är styrkan i det trådlösa nätverket tror jag, det funkar ju fortfarande, tänk bara om din skola har trådlöst nätverk^^ ... rent otroligt att den ens kan starta spelet.. varför skulle den låga fpsen bero på internetet.. det skrev jag tidigare och det säger dom i filmen, man använder ipoden som skärm bara, det är inte den som genererar grafiken. och därmed funkar alla PC-spel på den Så jag kan köra crysis också, eller har jag fattat fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) Min iPod Touch anländer om en vecka, måste absolut testas då. Isåfall borde ju Crysis också funka, eller? Redigerat 10 Januari 2009 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.