Hoppa till innehåll

Spela World Of Warcraft Och Andra Spel På Din Ipod!


WASD

Rekommendera inlägg

Men blire inte allt för trögt att spela? han sa väll 3fps?

Jo, men det beror inte på att iPoden är dålig, det är styrkan i det trådlösa nätverket tror jag, det funkar ju fortfarande, tänk bara om din skola har trådlöst nätverk^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men blire inte allt för trögt att spela? han sa väll 3fps?

Jo, men det beror inte på att iPoden är dålig, det är styrkan i det trådlösa nätverket tror jag, det funkar ju fortfarande, tänk bara om din skola har trådlöst nätverk^^

 

... rent otroligt att den ens kan starta spelet.. varför skulle den låga fpsen bero på internetet..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men blire inte allt för trögt att spela? han sa väll 3fps?

Jo, men det beror inte på att iPoden är dålig, det är styrkan i det trådlösa nätverket tror jag, det funkar ju fortfarande, tänk bara om din skola har trådlöst nätverk^^

 

... rent otroligt att den ens kan starta spelet.. varför skulle den låga fpsen bero på internetet..

 

det skrev jag tidigare och det säger dom i filmen, man använder ipoden som skärm bara, det är inte den som genererar grafiken. och därmed funkar alla PC-spel på den Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

Men blire inte allt för trögt att spela? han sa väll 3fps?

Jo, men det beror inte på att iPoden är dålig, det är styrkan i det trådlösa nätverket tror jag, det funkar ju fortfarande, tänk bara om din skola har trådlöst nätverk^^

 

... rent otroligt att den ens kan starta spelet.. varför skulle den låga fpsen bero på internetet..

 

det skrev jag tidigare och det säger dom i filmen, man använder ipoden som skärm bara, det är inte den som genererar grafiken. och därmed funkar alla PC-spel på den

 

Så jag kan köra crysis också, eller har jag fattat fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...