KuroKaktus Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Hejsan. Jo jag installerade wow på D hårddisken. Då förlora jag lite på C hårddisken. Varför? Så ni vet har jag vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Hur mycket är lite? oO 1 mb, 1 gig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 ikoner och sånt ligger på C så...där förlorade du några kb Oo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Vore bra om man fick veta hur mycket som du gick miste som Parkour sa. Men kanske att Wow-mappen la sig i C? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag la den i D. Jag blir har blivit av med ca: 20gb. Inte så lite kanske xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 lol. kom nånting i D då? Du kan ju kolla om du har några/vilka wow filer i C/D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 WoW är inte äns 20gb, mitt är precis under 13gb med lich installerat, räknar inte med screenshots, skulle kunna vara nåt virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Det är inte bara med wow. Ja sakerna la sig i D. Och jag har tagit bort wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Fick du tillbaka dina 20gb + det de tog i D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Nej. Jag tog bort wow innan jag skrev tråden. Men kan det va så att det läggs i nån map på C? Inte program men nån annan? För så var det med macro media flash mx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Om du installerat ett program i D: så finns det i D:, det är möjligen vissa sparade grejer som lägger sig i din användare som brukar finnas på C: men det är knappt 1mb, jag gissar att du gjort fel och lagt dom i C: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Kolla i C då och se om du har någon stor map där. 20 GB borde synas :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.